Polazeći od vlastitih stavova, svi želimo znati kakve proizvode koristimo. U prošlosti su glavni razlozi bili to da znamo je li proizvod siguran za nas i kakve posljedice ili pozitivne učinke može imati na naš organizam.
Današnji razlozi nadograđuju prijašnje, u smislu da se osjeća i potreba da ostavimo pozitivan utjecaj i na okoliš. Još uvijek to ne vrijedi za većinu tržišta, ali je svakako brzo rastući pozitivno očekivani trend za koji, mi u Henkelu, svake godine pripremamo inovacije koje pridonose održivom razvoju.
Naša Pro Nature linija proizvoda napravljena je na bazi prirodnih sastojaka, a pakiranje je napravljeno od reciklirane plastike koja se u potpunosti može ponovno reciklirati.
Većina našeg asortimana već koristi recikliranu plastiku pa tako Pur i Silan, u redovnim pakiranjima, imaju i do 100% reciklirane plastike. Osim toga, među prvima smo u industriji koji su napravili i crnu bocu za deterdžent koja se može reciklirati, što je iznimno važno jer se obojene boce najčešće ne mogu reciklirati.
Ciljevi su postavljeni visoko, ali i vrlo jasno: želimo biti kompanija koja će do 2040. godine imati pozitivan utjecaj na okoliš, što znači da svojim djelovanjem pozitivno djelujemo na klimu, odnosno da pomažemo i partnerima da smanje emisiju stakleničkih plinova.
Nedavno se Henkel pridružio međuindustrijskoj inicijativi The Climate Pledge, čiji su osnivači Amazon i Global Optimism, kojom se obvezao da će postići nultu emisiju ugljikova dioksida 10 godina prije cilja koji je postavljen Pariškim sporazumom UN-a. Sve je to razrađeno u detaljne korake za svaku godinu, čime ih je lakše pratiti.
Tekst je izašao u 91. InStore magazinu.
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.