Donacija je zahvala potrošačima za povjerenje koje ukazuju kompaniji, a posebno se to odnosi na izvanredan uspjeh Zvijezda majoneze koja je prvi put proglašena 2. najsnažnijim brendom prema istraživanju BRANDpuls, dok je Zvijezda suncokretovo već 4. godinu na 1. mjestu te liste
Soba čuda u Sisku, prostor za terapiju senzorne integracije u kojem se djeca i mladi s teškoćama u razvoju osposobljavaju za samostalan život, obnovit će se i uz pomoć donacije koja stiže iz Zvijezde. Soba čuda Udruge osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije otvorena je 2016. godine, a u razornom potresu koji je pogodio to područje pretrpjela je veliku materijalnu štetu i više se ne može koristiti.
Donacija u iznosu od 70.000 kuna koja stiže iz Zvijezde pomoći će ponovnoj izgradnji Sobe čuda u kojoj se kroz različite terapije, odnosno stimulacijom osjetila, djeci i mladima omogućava da postanu ravnopravni članovi društva.
U svojoj zahvali Zvijezdi na donaciji, Dijana Smajo, predsjednica Udruge osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije istaknula je: „Nalazimo se u situaciji koju nismo mogli ni zamisliti, svjesni da smo sad opet na početku. Zbog toga nam je posebno drago što je Zvijezda prepoznala naš trud i ovom donacijom odlučila nam pomoći da nastavimo stvarati čuda. Soba čuda koju poznajemo zauvijek je nestala, ali srećom, oprema je preživjela kao i naš duh te vjerujemo da ćemo uspjeti nastaviti svoj rad i konstantno senzibilizirati zajednicu i na taj način stvarati inkluzivno društvo u kojem svatko može pronaći svoje mjesto.
Udruga osoba s invaliditetom Sisačko-moslavačke županije svoj rad i djelovanje usmjerava borbi za prava i položaj djece i mladih s teškoćama u razvoju te osoba s invaliditetom u društvu. Kroz rad i projekte uvelike olakšava njihov život, omogućavajući im da postanu ravnopravni članovi društva. Projekt ponovne izgradnje Sobe čuda podržavaju još Grad Sisak i UNICEF, a donacijama se mogu priključiti i građani.
- Posebno nam je drago što na ovaj način možemo pomoći Udruzi da Soba čuda ponovo otvori svoja vrata, izjavio je Tomislav Alagušić, direktor Zvijezde plus dodajući kako je ova suradnja samo jedan od načina kojima kompanija podržava društveno – odgovorne projekte.
Donacija Zvijezde u isto je vrijeme i zahvala potrošačima za povjerenje koje ukazuju kompaniji, a posebno se to odnosi na izvanredan uspjeh Zvijezda majoneze koja je u drugom dijelu 2020. proglašena 2. najsnažnijim brendom među više od 1.000 analiziranih brendova u Hrvatskoj prema istraživanju BRANDpuls, dok je Zvijezda suncokretovo već 4. godinu na 1. mjestu te liste.
Nemoj propustiti više ni jednu vijest iz sektora.
Ovdje možeš pronaći što smo sve radili.