"Ono što zasadimo srcem mora uspjeti", kažu u Radenskoj Adriatic i potvrđuju to nedavnom kampanjom Zelenija Slovenija.
"Posađena" je u kolovozu, a unatoč izazovima pandemije koronavirusa, realizirana je u skladu s planovima. U Hrvatskoj je pak u suradnji sa Savezom izviđača Hrvatske i njihovom volonterskom kampanjom pošumljavanja Boranka pokrenut vrijedan projekt Kap po kap – šuma, s ciljem pošumljavanja požarom opustošenim područjima Žrnovnice i Mosora – kod splitskog naselja Sitno Donje.
Kampanja je nadograđena entuzijazmom zaposlenika, a uz planiranih 10 000 stabala u Pomurju i 10 000 stabala u Dalmaciji, posađeno je još i 240 crvenih hrastova. Posađeni sa srcem, spomenuti hrastovi rasti će u vrtovima zaposlenika Radenske Adriatic.
U razdoblju od kolovoza do listopada, sve prodane boce Radenske Kraljevi Vrelec 1l doprinijele su sadnji 10 000 stabala u sklopu projekta Kap po kap - šuma, čime je na jedinstven način ostvarena vrlo uspješna suradnja Radenske, njezinih vjernih kupaca i zaposlenika za bolje sutra svih nas; sutra sa srcem.
Radenska Adriatic ovu hvalevrijednu akciju održala je i u Sloveniji, gdje je 10 000 stabala posađeno u Pomurju, području čiji je šumski fond oštećen biljnim bolestima i nametnicima.
»Akcije sadnje drveća u Dalmaciji odvijale su se vikendima tijekom jeseni, kada su najbolji uvjeti za sadnju. Volontere smo opremili sadnicama, ali i svom potrebnom opremom. Zbog sigurnosti i učinkovitosti volonterima su pomagali stručnjaci Hrvatskih šuma, članovi HGSS-a, Civilne zaštite i Hrvatske vatrogasne zajednice. Unatoč izvanrednim uvjetima, sadnja je bila uspješna i zahvalni smo na svakoj pojedinoj sadnici Radenske. Priroda se teško može sama obnoviti od mnogih požara koji se svake godine događaju u Dalmaciji - potrebna joj je naša pomoć! ”, istaknuo je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i glavni koordinator kampanje Boranka.
Uz pomoć naših kupaca ostvarili smo zacrtani cilj, ali zbog epidemioloških mjera naši zaposlenici nisu mogli sudjelovati. "Gdje postoji volja, postoji način, izreka je u koju čvrsto vjerujem", ustvrdio je direktor Radenske Marián Šefčovič. Prihvatio je epidemiološka ograničenja kao izazov i zajedno sa zaposlenicima pronašao rješenje. “Zaposlenici su se zaista radovali sadnji drveća, nismo im mogli oduzeti to veselje. Zato smo pronašli novo rješenje i njime nadogradili kampanju. Priskrbili smo im dodatna stabla i pozvali ih da ih posade u svom vrtu ”, objašnjava Šefčovič. Više od 240 mladih sadnica crvenog hrasta dobilo je svoje mjesto u vrtovima zaposlenika. Sadili su ih svi - od najmlađih članova obitelji do baka i djedova zajedničkim snaga, uz kućne ljubimce koji su najčešće bili nadzornici radova