Kompletiran je program petog izdanja DIABLOGA, konferencije koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja i koja će se održati sutra, u utorak, 15. prosinca na online platformi Zoom, s početkom u 14 sati. Konferencija će se prenositi uživo na DIABLOG Facebook stranici.
Uz Stephena Farrella, direktora odnosa s influencerima u londonskoj podružnici globalne agencije Ketchum, i predstavnike kompanija Atlantic Grupa, Beiersdorf, Philips i Optika Anda, u programu će sudjelovati i Dunja Jovanić, jedna od vodećih regionalnih influencerica koju na društvenim mrežama prati preko 400.000 pratitelja.
Dunja je po struci diplomirana ekonomistica, a influencers marketingom bavi se od 2012. Aktivna je na Instagramu i YouTube-u, gdje kreira popularni lifestyle sadržaj i obrađuje teme iz svijeta ljepote i mode.
Surađivala je s više od stotinu kompanija poput L'Oreala, H&M-a, BMW-a, YSL-a i Vise i prepoznatljivo je lice brojnih velikih kampanja za brendove kao što su Pantene, Huawei, Maybelline New York i Nike. Razgovor s Dunjom na petom DIABLOGU moderirat će voditeljica i glazbenica Ida Prester.
Marina Čulić Fischer, direktorica programa DIABLOGA i agencije Dialog komunikacije, izjavila je: "Posebno mi je drago što ćemo sutra premijerno otkriti i rezultate istraživanja kojeg provodimo od 2016. na temu blogerske i influencerske scene u Hrvatskoj. Otkrit ćemo koliko su kreatori sadržaja zarađivali ove godine, s kojim izazovima su se susretali i što očekuju od suradnji s brendovima, te proglasiti najbolje kreatore, najbolje brendove i najinfluencericu ili influencera po izboru autora sadržaja."
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.