Otvorene su prijave za DIABLOG, konferenciju koja se bavi blogerima, influencerima i kreatorima sadržaja i koja će se ove godine održati u utorak, 15. prosinca na online platformi Zoom, u vremenu od 14-17 sati.
Svi zainteresirani mogu se za praćenje konferencije prijaviti putem online forme koja je dostupna na web stranici www.diablog.hr. Sudjelovanje na DIABLOGU ove je godine besplatno, ali je broj sudionika ograničen i radit će se po principu first come-first served.
Na panel diskusiji intrigantnog imena "Hoće li influencers marketing preživjeti 2020.?", pitanjima promjena u suradnji s influencerima i komunikaciji s potrošačima, promjenama u budžetima i na različitim platformama na kojima djeluju utjecajni kreatori sadržaja, te izazovima i trendovima koji su pred nama bavit će se Jelena Slade-Šilović, voditeljica marketinga za razvoj kategorije pića u Atlantic Grupi, Magdalena Mlinar Blaić, brend menadžerica u tvrtki Beiersdorf, Nina Keš, marketing menadžerica za beauty kategoriju u tvrtki Philips i Eta Šunde, marketing specijalist u tvrtki Optika Anda.
Marina Čulić Fischer, direktorica programa DIABLOGA i agencije Dialog komunikacije koja organizira konferenciju, izjavila je: "Jako smo uzbuđeni što DIABLOG prvi put organiziramo online. Znamo da doživljaj neće biti isti kao kad smo se družili uživo, ali smatramo da znanja i iskustva ne smijemo prestati dijeliti.
Ovogodišnji predavači i panelisti jamče izvrstan program i nadam se da će ga pratiti svi koji se bave ili zanimaju za influencers marketing, kategoriju za kojom je interes prema podacima Googlea u zadnje tri godine povećan za 1500%."
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.