Jedinstveni program edukacije za poslovni sektor o utjecaju poslovanja na djecu S ciljem poticanja odgovornog odnosa tvrtki prema djeci, UNICEF četvrtu godinu zaredom organizira edukaciju za tvrtke o društveno odgovornom poslovanju i dječjim pravima – CSR akademiju „Djeca su naš najvažniji posao“.
Poduzeća na mnogo načina utječu na djecu i njihova prava, a da često toga nisu niti svjesna. Odnos prema roditeljima, usklađivanje poslovnog i privatnog života, proizvodnja i plasiranje proizvoda namijenjenih djeci, oglašavanje usmjereno na djecu ili u kojem djeca sudjeluju, utjecaj na okoliš u kojem djeca rastu i razvijaju se, tek je početak dugog niza izravnog i neizravnog djelovanja poduzeća na djecu. UNICEF-ova CSR akademija, prvi je program na temu uključivanja dječjih prava u svakodnevno poslovanje i upravljanje u Hrvatskoj.
Pod vodstvom renomiranih stručnjaka za pitanja društvene odgovornosti, CSR akademija osigurava stručna znanja o utjecaju poslovanja na djecu i koracima koje tvrtke mogu poduzeti kako bi uključile dječja prava u svoja poslovna načela, prakse i organizacijsku kulturu. Na CSR akademiji do sada je sudjelovalo je više od 70 predstavnika vodećih hrvatskih kompanija.
Polaznici CSR akademije usvojili su stručna znanja i praktične alate koji im pomažu da bolje razumiju dječja prava i potrebe te da ih uključe u svakodnevno poslovanje i upravljanje, kao i da integriraju dječja prava u svoje nefinancijske izvještaje.
Novi ciklus CSR akademije održat će se u virtualnom obliku putem platforme Zoom, a uključuje 5 online radionica koje se održavaju 8. prosinca 2020., u siječnju, veljači i ožujku 2021. Sudjelovanje na CSR akademiji ne naplaćuje se, a polaznici koji sudjeluju na svim radionicama stječu pravo na potvrdu UNICEF-a o završenom programu edukacije.
Broj sudionika na radionicama je ograničen, a prijave za sudjelovanje zaprimaju se do 1. prosinca 2020. godine na e-mail: atbaric@unicef.org.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.