Trgovački lanac Auchan planira velike strateške promjene, s fokusom na preseljenje njihove prodaje u manje prodavaonice u gradskim centrima.

Ovo će značiti da će trgovački lanac ubuduće manji naglasak stavljati na hipermarkete i smanjiti njihov broj.
Kompanija ima za cilj reorganizirati hipermarkete, posebno restoranski dio, gdje u kuhinjama pripremaju obroke za dostavu ili preuzimanje. Zbog viška prostora u svojim hipermarketima, trgovac iznajmljuje prostor „sestrinskim“ lancima koji ne prodaje hranu, poput Boulanger ili Kiabi.
Pored toga, trgovac planira udvostručiti prodaju hrane do 2022. godine, ali i povećati broj mjesta za preuzimanje hrane "to go". Naime, trgovački lanac će otvoriti čak 300 takvih trgovina u gradovima širom Francuske, a četiri takva mjesta već su otvorena u Lilu.
Slične strateške promjene namjeravaju provesti i u drugim zemljama u kojima posluju. Kako prenose svjetski mediji, u planu je otvaranje čak 400 manjih prodavaonica u Rumunjskoj.
Hipermarketi postaju manje uspješni, rekao je Jean-Denis Deveine, direktor francuskog poslovanja, o trendu za koji su se odlučili prije pandemije.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.