FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

WARC pripremio vodič za efikasnu ambalažu

PL

Svijet

05.11.2020

Pri kreiranju koncepta ambalaže proizvoda u sve većoj mjeri se javlja val inovacija kojeg vodi težnja ka dugoročnom pristupu i brzi porast e-trgovine.

COVID-19 je doveo do još veće zabrinutosti u pogledu ambalaže s higijenskog stanovišta, pri čemu čak 65% potrošača nakon pojave pandemije želi zeleno obojeno oživljavanje gospodarstva. Izazov koji se odražava u potrebi za ozbiljnim promišljanjem i redefiniciji pristupa ambalaži proizvoda, i njenoj trajnosnoj orijentiranosti, istovremeno donosi novu mogućnost za uključivanje korisnika te komunikaciju smisla robnih marki.

U pripremi vodiča su svojim prilozima surađivali brojni stručnjaci iz različitih industrijskih grana, među kojima su: Simon Gore, direktor, Big Fish, Jessica Trief, izvršna direktorica za strategiju robne marke, Sterling Brands i Victoria Andersen, regionalna šefica za inovacije i trajnost marke HP za Aziju, Pacifik i Japan prenosi Media Marketing.

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.