FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Terry’s Chocolate Orange ima novu kampanju „Ukusno na kvadrat“

Svijet

04.11.2020

Nakon osvajanja accounta na kompetitivnom pitchu, agencija BETC London je kreirala prvu, u posljednjih deset godina, veliku oglašivačku kampanju za Terry’s Chocolate Orange.

Lansiranje planirano za 2. 11., tijekom popularnog kulinarskog takmičenja „Great British Bake Off“, fokusiralo se na pozicioniranje nove kampanje „Ukusno na kvadrat“, pri tome slaveći strast Britanaca za sve ekscentrične stvari – s naglaskom na poznatu čokoladu s okusom naranče.
Video je režirao Chris Boyle, osnivač agencije Private Island, a aktivnosti će podrazumijevati prikazivanje na televiziji, video servisima, digitalnim billboardima i društvenim mrežama prenosi Media Marketing.

Rosie Bardales, kreativna direktorica agencije BETC, rekla je da: „Terry’s Chocolate Orange nije samo čokolada, to je dio britanske kulture. Želimo je slaviti, zajedno s drugim, ukusnim na kvadrat, kreacijama. Podrazumijeva se…sjajno smo se proveli.“