FMCG RETAIL SUMMIT 2025
PAPILLON TRADE

Aldi i Carrefour sa većom ponudom "refill" proizvoda

Svijet

03.11.2020

U želji da svoje poslovanje učine što održivijim i smanje utjecaj na životnu sredinu, trgovački lanci širom svijeta sve više nastoje kupcima osigurati jeftinije i ekološki prihvatljivije proizvode, koje je moguće dopuniti željenim sadržajem u prodavaonicama.

U Velikoj Britaniji diskonter Aldi nudi još više "refill" tzv. stanica za dopunu proizvoda. Tako kupci na tim uređajima mogu u staroj ambalaži dopuniti sredstva za kozmetiku, sredstva za čišćenje kuhinje i kupaone pod nazivom "Six new Power Force", a omogućeno je čak mješanje sredstava za čišćenje s vodom kako bi dodatno uštedjeli i napravili sredstva za čišćenje po vlastitoj "recepturi".

Umjesto da svaki put kupe novo pakiranje, potrošači mogu doći u prodavaonicu s već upotrebljenom ambalažom i jednostavno je dopuniti. Iz Aldija su priopćili da je na ovaj način moguće smanjiti plastični otpad za čak 550 tona godišnje.

Sličan primjer poslovanja koncipirao je i Carrefour u Poljskoj, gdje kupci u prodavnici Carrefour BIO u Varšavi, mogu dopuniti kozmetičke preparate na tzv. "refill" stanicama.

Nema sumnje da će sve popularniji "refill" aparati biti sve prisutniji u trgovinama širom svijeta i da je na ovaj način moguće dodatno smanjiti negativan utjecaj na životnu sredinu.

foto: pixabay

Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.

Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.