Atlantic Grupa, odnosno njena kompanija Atlantic Štark, u svom asortimanu ima izuzetne brandove, što nama u određenoj mjeri olakšava posao, ali nam i nameće obavezu da sve što radimo bude na visokom nivou, često i iznad očekivanja potrošača.
S druge strane, u ova nestabilna vremena posljednjih mjeseci, teško je napraviti dugoročan plan i pratiti logiku poslovanja koja je postojala ranije, jer se okruženje i uvjeti mijenjaju svakog časa. Ono što je za nas još bitnije jest da se i potrošač značajno promijenio u tim novim uvjetima – ima drugačije navike, rutine pa i potrošnju, radi od kuće i ne nalazi se sa prijateljima. Zato smo se i mi morali prilagoditi, biti adekvatni i kreativni u ponudi i komunikaciji te pritom iskoristiti i zadržati veliko povjerenje potrošača koje smo godinama gradili.
Smoki, kao najprepoznatljiviji predstavnik naše kompanije u kategoriji grickalica, za kojeg možemo reći da je prerastao i samu percepciju riječi brand zahvaljujući činjenici da je u prethodnih skoro 50 godina postao generičko ime za cijelu flips kategoriju, prilagodio je svoju komunikaciju, planove i inovacije novonastaloj situaciji. Veoma uspješno smo prebrodili prvi udar krize i sada se pametniji možemo nastaviti razvijati u ovim novim okolnostima koje se očigledno neće brzo završiti. Uskoro ćemo novom kampanjom podsjetiti potrošače na emocije koje dijele sa Smokijem kroz cijeli svoj život, kao i na opuštanje i okupljanje uz grickanje
Smokija koje je postalo svojevrstan ritual svake obitelji i tinejdžerske ekipe. Također, Smoki će i u narednom periodu nastojati svoju relevantnost i ciljanu grupu proširiti novim proizvodima, zadržavajući najjaču snagu brenda u svakoj vrećici i tako otvoriti put svojoj, nadamo se, još uspješnijoj budućnosti.
Svako vrijeme sa sobom nosi određene izazove, a mi ćemo učiniti sve da fokusiranim radom i jasnim strateškim pravcima izađemo iz krize još jači.
Smoki je prerastao i samu percepciju riječi brand zahvaljujući činjenici da je u prethodnih skoro 50 godina postao generičko ime za cijelu flips kategoriju, prilagodio je svoju komunikaciju, planove i inovacije novonastaloj situaciji.
Tekst je izašao u 87. InStore magazinu.