Kreativne i moderne sljedove jela s proizvodima malih hrvatskih proizvođača i OPG-ova za okupljene je pripremao poznati zagrebački chef Marin Rendić.
Kroz sljedove večere pod zvijezdama pred novom 40. poslovnicom Kauflanda u Hrvatskoj goste su vodili Ivana Mišerić i Ivan Šarić. Povod za ovu ekskluzivnu večeru, kojom je chef Marin Rendić razmazio nepca gostiju, najava je nastavka kampanje „Naše mi najbolje paše“. Riječ je o dodatnom proširenju već dobro uhodane suradnje Kauflanda i malih domaćih proizvođača i OPG-ova pa su tako u kampanju uključeni novi proizvođači koji će obogatiti Kaufland marke K-Classic i K-Favourites s nešto više od 80 novih, vrhunskih domaćih proizvoda.
Svi proizvodi obuhvaćeni kampanjom posebni su po tome što ih spravljaju domaći proizvođači prema tradicionalnoj recepturi, hrvatskog su podrijetla, a njihov je glavni sastojak, odnosno sirovina, iz Republike Hrvatske. Osim toga, kvalitetu svih K-Classic i K-Favourites Naše mi najbolje paše proizvoda potvrdio je Nastavni zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ svojom oznakom kontrolirane kvalitete.
Mali proizvođači i OPG-ovi su važan segment poslovanja Kauflanda koji su razvijali od samih početaka u Hrvatskoj pa tako danas Kaufland surađuje sa 70 dobavljača, a ovisno o sezoni, oko 60% voća i povrća u Kauflandu je iz Hrvatske. „Kroz kampanju Naše mi najbolje paše širimo suradnju s domaćim proizvođačima te ćemo tako vlastiti asortiman obogatiti novim, vrhunskim domaćim proizvodima iz kategorija sir i mlijeko, jaja, brašno, salame, ulja, a sve unutar svojih K-Classic i
K-Favourites marki“, naglasio je Daniel Šturm, član Uprave Kauflanda za Nabavu.
Kako bismo svi i dalje uživali u tim okusima, mirisima i delicijama koje su stvarale vrijedne ruke naših OPG-ovaca, na svima nama je da ih podržimo kupovinom u najbližoj Kaufland trgovini.
Više informacija o kampanji „Naše mi najbolje paše“ i uključenim proizvođačima možete pronaći ovdje.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.