Jedan od najvećih svjetskih proizvođača piva Heineken priopćio je da je uspješno završio preuzimanje peruanske marke piva Tres Cruces, ali financijski detalji dogovora još nisu poznati.
Ovom akvizicijom, Heineken također preuzima kontrolu nad lokalnim timom radnika u glavnom gradu Limi.
Pored toga, kompanija ulazi u strateško partnerstvo s peruanskom grupom AJE, koja će joj pomoći u prodaji i distribuciji spomenutog piva. Vjerujemo da će lokalna stručnost i snažan pristup tržištu u kombinaciji sa vodećim portfolijom brandova i komercijalnim mogućnostima kompanije Heineken biti pozitivna stvar za lokalnog potrošača, rekao je Angel Añaños, izvršni direktor AJE Grupe prilikom zaključenja ugovora.
Ovim Heineken ulazi na velika vrata na tržište Perua - iako su proizvodi iz njihovog portfolija već bili prisutni u trgovinama, koncern nije imao vlasništvo ni u jednoj kompaniji.
Peru je jedno od najvažnijih tržišta piva u Latinskoj Americi, s godišnjom potrošnjom od 14 milijuna hektolitara ovog pića.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.