Kompanija HEINEKEN Hrvatska dobitnica je priznanja Izvrsnost u izazovima koje konzultantska kuća SELECTIO od travnja ove godine dodjeljuje poslodavcima koji se ističu brigom za svoje zaposlenike, a posebno u vrijeme pandemije koronavirusa.
Ovim je priznanjem još jednom potvrđena predanost kompanije HEINEKEN Hrvatska kreiranju zdravog radnog okruženja za zaposlenike te razvoju najboljih HR praksi koje agilno odgovaraju na realne poslovne izazove.
Tijekom izazovnog razdoblja javnozdravstvene krize, kompanija je omogućila rad od kuće svim zaposlenicima čija priroda posla to dozvoljava, te je osigurala pravovremenu i transparentnu komunikaciju sa zaposlenicima, kao i različite oblike psihološke podrške, uključujući edukaciju o nošenju s novonastalim izazovima.
Također, kompanija je posebnu pažnju posvetila svojim partnerima i dobavljačima kojima je redovito pružala podršku u održavanju kontinuiteta poslovanja. Uz to, novčanim i drugim donacijama i sredstvima pomogla je bolnicama i drugim institucijama na prvoj crti kako bi im olakšala ovo teško razdoblje.
Kako bi se zaposlenicima omogućio nastavak profesionalnog razvoja tijekom lockdowna, pokrenuta je online akademija – platforma za podjelu znanja među kolegama.
Različite inicijative, poput obavezne pauze za ručak i jednog dana u tjednu bez online sastanaka, olakšale su rad od kuće i omogućile bolju ravnotežu privatnog i poslovnog života. U vrijeme nestašice zaštitnih maski, zaposlenicima se osigurao set maski za članove obitelji, a kao zahvalu za pojačan trud koji su ulagali tijekom proteklih mjeseci zaprimili su personalizirane zahvalnice i proizvode kompanije.
„U samo nekoliko dana od početka pandemije prilagodili smo poslovanje novim okolnostima i reorganizirali se unapređujući pritom poslovne procese. Znali smo da je najvažnija otvorena, dvosmjerna komunikacija kako bismo održali, pa i pojačali povjerenje u kriznoj situaciji. Koristili smo stoga velik broj komunikacijskih kanala za formalnu i neformalnu komunikaciju na svim razinama, od Uprave do naših zaposlenika na terenu. Dodatno, kako bi se zaposlenici koji rade od kuće mogli kvalitetno 'podružiti', organizirali smo digitalne pauze za kavu i online pivo poslije posla, s ciljem jačanja grupne kohezije. Svakako treba spomenuti i video podrške, u kojem su naši kolege jedni drugima poslali pozitivne poruke“, istaknula je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica korporativnih komunikacija u HEINEKENU Hrvatska.
Posebnu pažnju HEINEKEN Hrvatska posvećuje sigurnosti, te je u ovoj situaciji stvaranje sigurnog i transparentnog radnog okruženja bio prvi prioritet, a različite komunikacijske inicijative bile su usmjerene na na održavanje povjerenja, smanjivanje straha i neizvjesnosti.
Danijela Govorčinović Šimunović, direktorica Sektora za ljudske resurse u HEINEKENU Hrvatska istaknula je: „Ovo je priznanje još jedan od dokaza da mi kao kompanija, bez obzira na okolnosti, ne odustajemo od njegovanja onog što nam je najvrednije, a to su naši zaposlenici. Još su bitniji od toga njihovo zadovoljstvo i potvrda da je HEINEKEN Hrvatska izvrsno mjesto za rad, i dalje jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Timski rad i transparentna komunikacija, agilnost kojom se rješavaju prepreke te kontinuirana podrška u svim aspektima života i poslovanja, dobar su temelj za svladavanje svakog izazova. Nastavit ćemo ulagati u dobrobit naših zaposlenika, kako bi zajedno što lakše prebrodili ova neizvjesna vremena .“
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.