U subotu 5. rujna počinje četvrta UNICEF-ova humanitarna utrka Mliječna staza koju još od samih početaka kao glavni sponzor podržava Kaufland Hrvatska.
Zbog posebnih okolnosti utrka je ove godine virtualna i na veliku radost svih nacionalna pa je tako zabilježen rekordan broj sudionika među kojima je naravno i Kauflandov tim.
U razdoblju trajanja utrke, od 5. do 20. rujna, svaki sudionik sam odabire vrijeme i lokaciju utrke, a sve što treba je preuzeti aplikaciju AtlasGo putem Google Play ili App Store trgovine i trčati, hodati, voziti bicikl, kolica ili romobil.
Sva prikupljena sredstva od Mliječne staze 2020. uložit će se u nabavu senzorne opreme i otvaranje senzornih soba za djecu s teškoćama u Hrvatskoj te edukaciju stručnjaka za provođenje terapija senzorne integracije.
Ponosni smo što od samih početaka, već četvrtu godinu za redom, pomažemo Mliječnu stazu kao glavni sponzor. U Kauflandu veliku pažnju posvećujemo temi zdravlja djece pa nam je drago uključiti se u ovakve humanitarne akcije i zajedno s UNICEF-om pretvarati teškoće u mogućnosti“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.
Dodatna motivacija za sudjelovanje je i iznenađenje koje je Kaufland pripremio za sve sudionike i zaposlenike koji sudjeluju u utrci - mogućnost osvajanja 1.000 kuna na poklon kartici Kauflanda! Sve što natjecatelji trebaju učiniti kako bi se kvalificirali za nagradu je postaviti fotografiju s utrke u aplikaciju AtlasGo i sakupiti što veći broj high five-ova, a nagrađena će biti ona s najviše skupljenih.
Sve upute kako sudjelovati u ovogodišnjoj virtualnoj Mliječnoj stazi možete pronaći ovdje: www.mlijecnastaza.hr
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.