I u ovim zahtjevnim uvjetima poslovanja u vrijeme pandemije, Franck je nastavio s redovnim investicijama u proizvodne pogone, IT sustave te, u manjem obujmu, u ugostiteljsku opremu.
- Ukupne investicije u prvih šest mjeseci ove godine iznosile su 17 milijuna kuna
- Najveća pojedinačna investicija je ulaganje 6,5 milijuna kuna u mlin i sustav silosa u pogonu kave
- Franck je nastavio s razvojem novih proizvoda u skladu s aktualnim potrošačkim trendovima uz pojačanu podršku ugostiteljstvu
Ukupne investicije u prvih šest mjeseci ove godine iznosile su 17 milijuna kuna i financirane su vlastitim sredstvima. Najveća pojedinačna investicija Francka u ovoj godini, vrijedna 6,5 milijuna kuna, ulaganje je u mlin i sustav silosa u pogonu kave koji je trenutno u završnoj fazi.
„Investicijom u nabavu mlina za fino mljevenje kave Franck će optimizirati proizvodnju i postići veći kapacitet i fleksibilnost u cijelom pogonu kave, što nam je važno za postojeću proizvodnju i nove razvojne projekte“, istaknuo je Zoran Škevin, izvršni direktor lanca opskrbe Francka.
Ovogodišnja investicija obuhvaća i automatizaciju te povećavanje učinkovitosti završnog, transportnog pakiranja u pogonu za proizvodnju Franck Cappuccina i ostalih instant proizvoda poput Franck funkcionalnih napitaka s kavom. Riječ je o nastavku projekta povećanja kapaciteta pakiranja koji je pokrenut 2018. godine.
Uz navedene investicije, Franck je u ovoj godini nastavio i s razvojem novih proizvoda u skladu s aktualnim potrošačkim trendovima, poput Franck Ready to Drink osvježavajućih napitaka s kavom, dok je u premium segmentu lansiran Franck Guatemala single-origin espresso.
Tijekom neaktivnosti HoReCa kanala, mreža od više od 1000 lokacija Franck kave za van te Franck Snoogoo samoposlužnih aparata s digitalnom tehnologijom dodatno je pojačana i uz pune kapacitete podržana profesionalnim servisom uz visoku razinu usluge u cijeloj partnerskoj mreži.
Uoči reaktivacije ugostiteljstva, koje je bilo snažno pogođeno protuepidemijskim mjerama, Franck je odradio i niz pripremnih aktivnosti uz učinkovit operativni model kako bi pružio punu podršku svojim partnerima i cijelom sektoru. Nastavljeni su projekti s ciljem unapređenja profesionalnih vještina u sklopu Franckove barističke akademije uz različite module barističkih edukacija dodano prilagođene potrebama različitih tipova ugostiteljskih objekata, kao i projekt regionalnog barističkog natjecanja s ciljem daljnjeg razvoja barističke scene u Hrvatskoj i regiji.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.