FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Budite dio prvog FMCG Adria Webinara

Edukacija

Događaji

12.06.2020

Prvi FMCG Adria Webinar odgovorit će na aktualna pitanja koja zanimaju sve prodajne i marketinške stručnjake.

Predavač: Darko Lukić, direktor ammc, ovdje možete pronaći intervju s predavačem
Kada: 19. lipnja 2020.
Prijava: Barbara Božić, voditeljica projekta, barbara@b2bmedia.org

Donosimo vam program webinara:

09.00-10.30

Najvažniji trendovi u razvoju trgovinskih formata i kanala koji će obilježiti treće i četvrto desetljeće 21. stoljeća;

Koji nas trendovi očekuju u tradicionalnoj brick and mortar trgovini?

Tko su zvijezde u usponu i dobitnici u tradicionalnoj trgovini CEE regije?

Kuda idu diskonteri i hoće li supermarketizacija doživjeti novi upgrade?

Zašto europski trgovački gigant Lidl nije broj 1 na matičnom njemačkom tržištu?

U kojem pravcu će se razvijati online prodaja: Amazon, Alibaba, tradicionalni trgovci?

Na što će biti fokusirana pažnja i napori retailera u budućnosti?

10.30-10.45
Pauza;
10.45-12.15

COVID-19 prilika ili opasnost - kako da prodajni i marketinški menadžeri u FMCG-u spremno dočekaju „drugi val“?

Koje su prilike i opasnosti uočene u COVID-19 situaciji – što smo naučili?

Kako će „prvi val“ utjecati na ponašanje potrošača?

Kako da marketinški i prodajni stručnjaci budu spremni za različite scenarije razvoja COVID-19 situacije uzmemo li u obzir i uspjeh makroekonomskih mjera država i utjecaj na potrošačku potražnju?

Kako kao marketinški i prodajni stručnjak u FMCG-u spremno dočekati mogući „drugi val“?

Investirati ili ne u marketinške i prodajne aktivnost? U kojem pravcu usmjeriti budžete?
12.15-13.15
Pauza

13.15-14.45

U kojoj mjeri privatne robne marke ugrožavaju prodaju brendova i kako da prodajni i marketinški stručnjaci u FMCG-u odgovore na rastući pritisak?

Privatne robne marke: nekada i sada,

Trendovi rasta i razvoja privatnih robnih marki,

Što nam je donijela supermarketizacija?

Koji je adekvatan odgovor brendova na ubrzani rast i razvoj privatnih robnih marki?
14.45-15.00
Pauza

15.00-16.00

Prodajni i marketinški tim u FMCG-u: tim s visokim performansama

Prodajni vs. marketinški tim: tradicionalno rivalstvo i konfliktnost - kako premostiti ovaj jaz?

Kako da prodajni i marketinški timovi u FMCG-u postanu dvije strane iste medalje?

Što voditelji timova (GM, SD i MD) trebaju napraviti kako bi prodajni i marketinški tim postali integrirani i transformirali se u timove s visokim performansama?
16.00
Kraj Webinara.

CIJENE

1 osoba - 180 EUR
2 osobe iz kompanije - 170 EUR
3 osobe iz kompanije - 160 EUR
4 osobe iz kompanije - 150 EUR po osobi

O predavaču:

Darko Lukić, konzultant, bivši dugogodišnji direktor marketinga u kompaniji Henkel Srbija. Ima ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega pet godina u agencijama za istraživanje tržišta i advertiisng, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG-a (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija).

Od 2007. do 2015. godine bio je na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija.

Nakon toga, bio je na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd. Klijenti: Beiersdorf, Mondelez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA.

Trenutno radi kao marketing konzultant za vodeće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konzalting, čiji je osnivač.