Prvi FMCG Adria Webinar odgovorit će na aktualna pitanja koja zanimaju sve prodajne i marketinške stručnjake.
Predavač: Darko Lukić, direktor ammc, ovdje možete pronaći intervju s predavačem
Kada: 19. lipnja 2020.
Prijava: Barbara Božić, voditeljica projekta, barbara@b2bmedia.org
Donosimo vam program webinara:
09.00-10.30
Najvažniji trendovi u razvoju trgovinskih formata i kanala koji će obilježiti treće i četvrto desetljeće 21. stoljeća;
Koji nas trendovi očekuju u tradicionalnoj brick and mortar trgovini?
Tko su zvijezde u usponu i dobitnici u tradicionalnoj trgovini CEE regije?
Kuda idu diskonteri i hoće li supermarketizacija doživjeti novi upgrade?
Zašto europski trgovački gigant Lidl nije broj 1 na matičnom njemačkom tržištu?
U kojem pravcu će se razvijati online prodaja: Amazon, Alibaba, tradicionalni trgovci?
Na što će biti fokusirana pažnja i napori retailera u budućnosti?
10.30-10.45
Pauza;
10.45-12.15
COVID-19 prilika ili opasnost - kako da prodajni i marketinški menadžeri u FMCG-u spremno dočekaju „drugi val“?
Koje su prilike i opasnosti uočene u COVID-19 situaciji – što smo naučili?
Kako će „prvi val“ utjecati na ponašanje potrošača?
Kako da marketinški i prodajni stručnjaci budu spremni za različite scenarije razvoja COVID-19 situacije uzmemo li u obzir i uspjeh makroekonomskih mjera država i utjecaj na potrošačku potražnju?
Kako kao marketinški i prodajni stručnjak u FMCG-u spremno dočekati mogući „drugi val“?
Investirati ili ne u marketinške i prodajne aktivnost? U kojem pravcu usmjeriti budžete?
12.15-13.15
Pauza
13.15-14.45
U kojoj mjeri privatne robne marke ugrožavaju prodaju brendova i kako da prodajni i marketinški stručnjaci u FMCG-u odgovore na rastući pritisak?
Privatne robne marke: nekada i sada,
Trendovi rasta i razvoja privatnih robnih marki,
Što nam je donijela supermarketizacija?
Koji je adekvatan odgovor brendova na ubrzani rast i razvoj privatnih robnih marki?
14.45-15.00
Pauza
15.00-16.00
Prodajni i marketinški tim u FMCG-u: tim s visokim performansama
Prodajni vs. marketinški tim: tradicionalno rivalstvo i konfliktnost - kako premostiti ovaj jaz?
Kako da prodajni i marketinški timovi u FMCG-u postanu dvije strane iste medalje?
Što voditelji timova (GM, SD i MD) trebaju napraviti kako bi prodajni i marketinški tim postali integrirani i transformirali se u timove s visokim performansama?
16.00
Kraj Webinara.
CIJENE
1 osoba - 180 EUR
2 osobe iz kompanije - 170 EUR
3 osobe iz kompanije - 160 EUR
4 osobe iz kompanije - 150 EUR po osobi
O predavaču:
Darko Lukić, konzultant, bivši dugogodišnji direktor marketinga u kompaniji Henkel Srbija. Ima ukupno 20 godina radnog iskustva u marketingu, od čega pet godina u agencijama za istraživanje tržišta i advertiisng, a 15 godina radnog iskustva u vodećim multinacionalnim kompanijama iz oblasti bankarstva i FMCG-a (ING Bank, Nestle Adriatic, Henkel CEE HQ Austrija, Henkel Srbija).
Od 2007. do 2015. godine bio je na poziciji regionalnog direktora marketinga za Srbiju (Kosovo), Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju u kompaniji Henkel Srbija. Portfolio: Persil, Merix, Perwoll, Silan, Bref, Mer, Somat; Teritorija: Srbija (Kosovo), Crna Gora, Makedonija, Albanija.
Nakon toga, bio je na poziciji regionalnog izvršnog direktora agencije Firma: FCB Afirma d.o.o., Beograd. Klijenti: Beiersdorf, Mondelez, Telenor, Whirlpool, Lesaffre, IKEA.
Trenutno radi kao marketing konzultant za vodeće korporacije i nevladine organizacije u Agenciji za menadžment i marketing konzalting, čiji je osnivač.