U nagradnoj igri sudjelovalo je gotovo 20.000 potrošača (19.276), dok su imena 15 dobitnika objavljena na web stranici tvrtke.
U okviru pilot projekta prikupljanja otpadne ambalaže od pića pod sloganom "Recikliraj me. Daj mi novi život" potrošači su u dva mjeseca prikupili pola milijuna otpadnih boca i limenki od pića.
Projektom, koji se provodio od 17. rujna do 12. studenoga ove godine, Coca-Cola u Sloveniji testirala je spremnost potrošača na uvođenje depozitnog sustava koji bi trebao omogućiti učinkovitije odvojeno prikupljanje boca i limenki.
Odaziv potrošača na projekt bio je izniman. U Coca-Coli HBC uvjereni smo da je očuvanje čistog okoliša bez otpada zadatak svih nas. Kao vodeća tvrtka za proizvodnju pića u području održivog poslovanja, vjerujemo da je pravilno zbrinjavanje otpada važan korak u postizanju ekoloških ciljeva. Zato smo impresionirani odazivom slovenskih potrošača na naš projekt "Recikliraj me. Daj mi novi život". Prikupljanjem ambalaže pića na prodajnim mjestima, zajedno s potrošačima, omogućili smo da se ona reciklira i postane sirovina, što je osnovna ideja kružnog gospodarstva. Zahvaljujemo svim potrošačima i partnerima na čelu s Mercatorom koji su prepoznali važnost ovog projekta, rekao je Bruno Jelić, direktor Sektora korporativnih poslova i održivosti Coca-Cole HBC Adria.
Od 17. rujna do 12. studenog 19.276 potrošača prikupilo je 521.466 otpadnih limenki i boca od pića te ih odložilo na sabirna mjesta u 15 odabranih Mercator hipermarketa. To znači da su prikupljene 302 palete ili 10,3 tone primarnog ambalažnog otpada.
Tijekom provedbe projekta tvrtka Slopak vodila je računa o pravilnom postupanju s prikupljenom otpadnom ambalažom. U suradnji s Olimpijskim odborom Slovenije ovo će pakiranje zaživjeti u obliku pobjedničke pozornice u sklopu festivala Olympic Festival of European Youth 2023.