DR OETKER STUDENI
KERMAN

WEBINAR: A-Z Reklamacije

Događaji

14.03.2023

Vision Compliance organizira novi webimar 29. ožujka 2023.

Ovim seminarom smo na jednom mjestu objedinili ključne korisne savjete za uspješno vođenje reklamacijskog postupka. Naši predavači imaju bogato iskustvo zastupanja stranaka pred sudovima i inspekcijom te iskustvo usklađivanja s regulativom.

Cilj je ovog seminara praktično i sistematično obrazložiti obveze trgovca u odnosu na potrošača, od samog prvog kontakta s potrošačem do prava trgovca po pitanju odbijanja reklamacije.

Na ovoj edukaciji ćete dobiti odgovore na pitanja kako odgovoriti na reklamacije prema novim zakonskim pravilima, naučit ćete kako izbjeći vraćanje novca kupcu, što je jamstvo i koja prava proizlaze iz jamstva, kako istaknuti akcije i što učiniti u sklopu jednostranog raskida ugovora.

Otkrit ćemo Vam trikove koje koristi inspekcija i kako se pripremiti za njih. 

Naučit ćete kako izbjeći isporuku proizvoda kojima je prikazana kriva cijena na webshopu (npr. umjesto 1000 EUR piše 1 EUR). Naučit ćete i kako izbjeći novčanu kaznu iako je inspekcija predložila kažnjavanje s 20.000 EUR. Ujedno ćemo Vas upoznati sa prigovorima vezano uz obradu osobnih podataka i na koji način se pripremiti za nadzore Agencije za zaštitu osobnih podataka.

Nakon ovog webinara naši bivši polaznici su nam rekli da su uštedjeli značajne količine novca koje su do sada gubili zbog nesonovanih pritisaka upornih kupaca.

TEME WEBINARA:

  • Akcija
  • Reklamacije u prodaji robe
  • Reklamacije kod prodaje usluga
  • Prigovori potrošača
  • Kako odgovoriti na prigovore potrošača
  • Kvarovi robe i kako odbiti povrat novca
  • Kako izbjeći pečaćenje prostorija zbog reklamacijskog postupka
  • Kako da ne snosite odgovornost za štetu
  • Popravak ili zamjena robe s nedostatkom
  • Komercijalno jamstvo
  • Jednostrani raskid ugovora
  • Isticanje cijena
  • Sezonsko sniženje, akcija, rasprodaja
  • Nepoštena poslovna praksa i kazne
  • Najčešće greške u odgovorima na reklamaciju
  • Na što trebate obratiti pažnju u zapisniku inspekcije
  • Kako postupiti sa „teškim potrošačem” koji prijeti da će pozvati novinare
  • Nova stajališta inspekcije vezano za reklamacije i akcijske prodaje
  • Postupanje kod prigovora o obradi osobnih podataka
  • Zakonsko jamstvo

 

Datum održavanja: 29. ožujka 2023. (srijeda)

Termin održavanja: od 10:00 do 14:00 sati,

Lokacija: ONLINE

Kotizacija: 320 EUR | 2.411,04 kn + PDV

Fiksni tečaj konverzije kune u euro: 1 euro = 7,53450 kuna

Cijena uključuje: radne materijale i pravo na 3 sata savjetovanja sa konzultantom i/ili odvjetnikom.

 

Više o webinaru i prijavama pročitajte OVDJE.