Interaktivna radionica s gostom predavačem; inspektorom
Kao vlasnici webshopova, sigurno ste svjesni koliko je važno poznavati sve aspekte poslovanja na internetu i pridržavati se važećih zakonskih propisa.
Ova edukacija pokrit će sve važne teme vezane uz webshop, od izrade i usklađivanja s regulativom, obrade narudžbi i plaćanja, te kvalitetne korisničke podrške. Poseban naglasak dat će se regulativi u webshopu, s naglaskom na važne propise koje treba poštivati u online trgovini.
Također, bit će obrađeni i elementi općih uvjeta poslovanja kao što su materijalni nedostatak, jamstvo, jednostrani raskid, prigovori te pravila za odgovor na prigovore potrošača. Iskusni predavači će Vam dati korisne savjete kako najbolje napisati Pravila privatnosti, Pravilnik o korištenju kolačića i ostale dokumente koji moraju biti na webshopu.
Edukacija će obraditi i izazove kod predomišljanja u online kupnji, pravila i izazove kod umanjenja vrijednosti proizvoda kod jednostranog raskida, savjete kod inspekcijskog nadzora i primjere iz prakse. Državni inspektor će na primjerima iz prakse pokazati najčešće pogreške u online poslovanju.
Na kraju, bit će riječi i o nepoštenoj poslovnoj praksi u vašem oglašavanju i poslovanju, te kako ju izbjeći.
Naučit ćete kako izbjeći isporuku proizvoda kojima je prikazana kriva cijena na webshopu (npr. umjesto 1000 EUR piše 1 EUR). Naučit ćete i kako izbjeći novčanu kaznu iako je inspekcija predložila kažnjavanje s 20.000 EUR. Ujedno ćemo Vas upoznati sa prigovorima vezano uz obradu osobnih podataka i na koji način se pripremiti za nadzore Agencije za zaštitu osobnih podataka.
Teme edukacije:
-Analiza podataka o posjetiteljima webshopa: Google Analytics, statistike prodaje, itd.
-Obrada narudžbi, plaćanje i dostava u webshopu
-Korisnička podrška u webshopu: osiguravanje odgovarajućih kanala komunikacije i rješavanje problema kupaca
-Kako izgraditi povjerenje kupaca u webshopu: od kvalitete proizvoda do sigurnosti plaćanja i privatnosti podataka
-Regulativa u webshopu: važni propisi i zakonske obveze koje treba poštivati u online trgovini
-Opći uvjeti poslovanja (kako napisati uvjete, elementi uvjeta poslovanja)
-Materijalni nedostatak, jamstvo, jednostrani raskid, prigovori
-Na koje sve načine morate omogućiti podnošenje prigovora potrošačima prema novim pravilima
-Kako ispravno odgovoriti na prigovor potrošača prema novim pravilima
-Izazovi kod predomišljanja u online kupnji
I brojne druge
Radionica je namijenjena: Djelatnicima marketinga i prodaje, specijalističkih prodavaonica, djelatnicima autokuća, voditeljima i djelatnicima prodaje robe široke potrošnje, djelatnicima teleoperatora, voditeljima webshopova, voditeljima maloprodaje i drugim poduzetnicima koji prodaju robu i usluge potrošačima, obrtnicima, turističkim I hotelijerskim djelatnicima, vlasnicima i direktorima u tvrtkama koje nude robu ili sluge klijentima, svima koji rade sa kupcima i sudjeluju u komunikaciji s korisnicima usluga i proizvoda
O edukaciji
Datum održavanja: 25. svibnja 2023. (četvrtak)
Termin održavanja: od 10:00 do 14:00 sati,
Lokacija: ONLINE Kotizacija: 320 EUR | 2.411,04 kn + PDV, 1+1 gratis (plaćate 1 kotizaciju pravo pristupa 2 osobe)
Fiksni tečaj konverzije kune u euro: 1 euro = 7,53450 kuna
Gost predavač: državni inspektor
Cijena uključuje: radne materijale, smjernice za online poslovanje, analizu online poslovanja kroz “Healthcheck Scan” i pravo na 3 sata savjetovanja i/ili analize dokumentacije
Više o edukaciji i prijavama možete saznati OVDJE.