Izvorno lansiran u Velikoj Britaniji 1935. godine, KitKat bar pojavio se u Japanu 1973. godine, a ove godine slavi 50. godišnjicu postojanja.
Čokoladica je ubrzo nakon lansiranja postala vrlo popularna u Japanu i mnogi vjeruju da donosi sreću jer izraz "kitto katsu" na japanskom znači "Sigurno ćeš pobijediti".
U čast svoje 50. obljetnice, Nestlé Japan objavio je da je čokoladica dobila novi recept koji uključuje povećanu količinu kakaa. Za izradu nove recepture bile su potrebne gotovo tri godine i više od 100 prototipova, a osim toga tvrtka je provela analizu preferencija potrošača. Istraživanje je pokazalo da većina potrošača više voli čokoladicu s više kakaa.
Tvrtka je također lansirala novi KitKat okus, "KitKat Mini Yokubari Double", čiji je ambasador poznati japanski komičar Daimaou Kosaka, ili "Pikotaro".
Jubilarne KitKat čokoladice pojavile su se na policama japanskih supermarketa 1. rujna.
Izvor: INB2B Media
Fotografija: Nestlé