Osmi put zaredom za vas smo pripremili najbolje govornike i predavanja iz područja retail industrije i FMCG sektora. 9. studenoga 2023. u Mozaik Event Centru u Zagrebu očekuje vas revolucija u FMCG sektoru!
Revolucija u FMCG sektoru!
Revolucija u FMCG sektoru označava temeljne promjene koje se događaju u ovoj industriji, potaknute kombinacijom strategije, inovacije i digitalizacije. Ova revolucija mijenja način na koji se proizvode, distribuiraju i konzumiraju FMCG proizvodi. Brza prilagodba novim tehnologijama i trendovima postala je ključna za opstanak i uspjeh kompanija u FMCG sektoru. Organizacije koje uspiju iskoristiti prednosti strategije, inovacije i digitalizacije imaju priliku transformirati svoje poslovanje i ostvariti izvanredne rezultate u ovoj dinamičnoj industriji. Revolucija u FMCG sektoru ne samo da mijenja način na koji poslujemo, već i otvara vrata za potpuno novo iskustvo za potrošače diljem svijeta.
Strategija
Strategija je temeljni plan akcija koji organizacija koristi kako bi postigla svoje ciljeve i viziju na dugoročnoj razini. U FMCG sektoru, strategija uključuje odabir putanja i prioriteta kako bi se postigla konkurentska prednost. Dobro definirana strategija pomaže organizaciji usmjeriti svoje resurse prema ključnim inicijativama i optimizirati svoje poslovne operacije. Strategija je ključna za donošenje odluka i postizanje ciljeva, bilo da se radi o rastu prihoda, proširenju tržišta ili poboljšanju korisničkog iskustva. Uspješna strategija u FMCG sektoru osigurava da organizacija bude održiva i konkurentna u dinamičnom poslovnom okruženju.
Inovacija
Inovacija se odnosi na stvaranje i primjenu novih ideja, proizvoda, procesa ili rješenja koja dovode do pozitivnih promjena. U FMCG industriji, inovacija može pomoći organizacijama da se izdvajaju na tržištu, poboljšaju efikasnost i ostvare konkurentske prednosti. Kontinuirana inovacija ključna je za održavanje konkurentske prednosti i prilagodbu promjenama u potrebama tržišta. Inovativne organizacije potiču kreativnost među svojim zaposlenicima i potiču ih na donošenje novih ideja. Inovacija može transformirati FMCG industriju i otvoriti nove prilike za rast i razvoj.
Digitalizacija
Digitalizacija se odnosi na proces pretvaranja analognih podataka i procesa u digitalni oblik kako bi se omogućila brža i efikasnija obrada. U poslovnom kontekstu FMCG sektora, digitalizacija uključuje primjenu digitalnih tehnologija i alata za poboljšanje poslovnih procesa. Digitalizacija omogućuje organizacijama da bolje razumiju svoje klijente, optimiziraju svoje operacije i razvijaju digitalne proizvode i usluge. Ova transformacija omogućuje bolju povezanost između organizacija, klijenata i partnera te podržava agilnost i prilagodbu promjenama. Digitalizacija je ključna za modernizaciju FMCG poslovanja i ostvarivanje konkurentske prednosti u 21. stoljeću.
Najbolji od najboljih
Kao i uvijek, za vas smo pripremili vrhunske govornike i stručnjake.
Laurentiu Florin Dimitriu, CEO Nestlé, Marta Bulhak, Managing Director, Heineken Hrvatska i Andy Felix E. Michaux, General Manager, Ledo na panelu će raspravljati o FMCG industriji i kako zajedno prema uspješnoj budućnosti.
Anita Letica, predsjednica Uprave Philip Morris International u intervjuu 1 na 1 s Jelenom Lazarić razgovarat će o trendovima u FMCG sektoru.
Mladen Kožić, voditelj razvoja poslovanja, GfK Croatia & Predrag Ćirović, direktor, GfK Adria pojasnit će nam regionalnu sliku: Hrvatska i Srbija, 2 tržišta – jesmo li blizu ili daleko?
Ray Gaul, CEO Retail Cities Global Inc govorit će o tome što svijet može naučiti iz revolucije trgovine koja mijenja Latinsku Ameriku; Tilen Kosmač, Digital Transformation Manager, Orbico Slovenia & Croatia, naučit će vas kako da dignete B2B na višu razinu, a izv. prof. dr. sc. Robert Kopal, predsjednik Uprave EFFECTUS veleučilišta govorit će o teoriji igara u poslovanju (koja nije teorija).
Oliver Olschewski, CEO, Offerista Group, objasnit će kako se može uspješno preći s tiskanih kataloga na digitalne, Stjepan Mađarčević, Retail Development Manager, Wolt Croatia prezentirat će Q-comm trendovima i kako Wolt odgovara na potrebe korisnika, Adnan Begoli, direktor, Info Studio d.o.o i Sead Delalić, AI Consultant & Engineer, Info Studio d.o.o. pokazat će vam koja su pametna rješenja za retail, a Božidar Bajsič, suosnivač i direktor operacija, EDITEL Adria, objasnit će vam sve o EDI-ju i robotizaciji.
Prijave su otvorene, možete se prijaviti klikom na poveznicu ili se javiti osobno nekome od nas iz InStorea:
Za sve upite oko kotizacija:
Antonia Bošnjak, antonia@b2bmedia.org
Za dogovore oko sponzorstva i suradnje:
Aljoša Parotat, direktor, aljosa@b2bmedia.org
Krešimir Žaler, prodaja, kresimir@b2bmedia.org
Jelena Lazarić, programska urednica, jelena@b2bmedia.org
Marko Havaši, prodaja, marko@b2bmedia.org