Sainsbury’s pokreće novu kampanju koja nastoji ponuditi dobru hranu svim kupcima, bez obzira na njihov budžet, ukuse, prehrambene zahtjeve ili užurbani svakodnevni život.
Kampanja, koja ide pod sloganom “Dobra hrana za sve nas”, trebala bi se pojaviti u reklamnim i marketinškim blagdanskim kampanjama trgovine mješovitom robom od studenog.
Sainsbury's je istaknuo da je jesti dobru hranu postalo teško tijekom krize troškova života, s devet milijuna odraslih koji su se suočili s nedostatkom hrane, prema istraživanju koje je ranije ove godine provela The Food Foundation.
Pozivajući se na nedavno istraživanje organizacije Save The Children, supermarket je istaknuo da je 30% roditelja preskakalo obroke barem jednom tjedno kako bi osigurali da njihova djeca jedu.
Sainsburyjeva direktorica za brendove, planiranje i kreativnost Radha Davies rekla je: Svi u Sainsburyju strastveni su prema hrani koju prodajemo, a to ne uključuje samo naših 152 000 kolega širom zemlje, već i naše dobavljače, poljoprivrednike i partnere u ribolovu. Ipak, shvaćamo da kupcima ponekad može biti teško imati vremena, novca ili inspiracije za pristup užitku koji dobra hrana može donijeti. Dakle, želimo ići dalje aktivnim pomaganjem stavljanju dobre hrane - u svim njezinim osjetilima, od kvalitete i okusa, do vrijednosti i pristupačnosti - u središte života kupaca.
M&S Food je upravo predstavio vlastitu nacionalnu kampanju, za koju tvrdi da prikazuje svoju "vodeću kvalitetu proizvoda i ono što stoji iza magije M&S hrane".