FMCG SUMMIT 2024
FMCG SUMMIT 2024

Slovenija: Lidl i Žito pokrenuli kampanju Ružičasti listopad

Regija

05.10.2023

Lidl Slovenija je u sklopu Ružičastog listopada i u suradnji s tvrtkom Žito lansirao poseban kruh pod nazivom „Ružičasti listopadski kruh“

Riječ je o kruhu od cjelovitog zrna napravljenom od 100% speltinog brašna. Spelta sadrži mnogo vlakana i ima niži udio glutena, stoga je kruh namijenjen svima kojima je stalo do nutritivno uravnoteženih obroka. Osim toga, kruh smo ukrasili posebnom jestivom naljepnicom ružičaste vrpce, simbola svjesnosti o raku dojke, koja također nosi poruku o brizi za vlastito zdravlje i važnosti uravnotežene prehrane, objašnjava Rok Cankar, direktor pekarstva u Žitu.

Do kraja listopada tvrtke će od svake prodane štruce donirati 0,50 eura za podršku programu ROZA koji nudi potporu oboljelima od raka dojke i reproduktivnog sustava te njihovoj rodbini.

Kruh kreiran posebno za ovu kampanju bit će dostupan u Žitu te u 66 Lidlovih trgovina diljem Slovenije.

Već četvrtu godinu zaredom povezujemo se s tvrtkama Žito i Lidl Slovenija u okviru programa ROZA. Svojim porukama o važnosti zdravog načina života i ranog otkrivanja raka dojke želimo uz njihovu pomoć doprijeti do što većeg broja pojedinaca. Svatko svojim odlukama i zdravim načinom života može smanjiti rizik od raka dojke, a ranom otkrivanju mogu pridonijeti redoviti mjesečni samopregledi dojki i odaziv na programe probira jer je rak dojke lako izlječiv ako se otkrije dovoljno rano, rekla je Tanja Španić, predsjednica udruge Europa Donna Slovenija.

Do sada su za četiri godine suradnje tvrtke Udruzi Europa Donna Slovenija donirale 17.400 eura.

Izvor: InStore.si
Foto: Lidl Slovenija