FMCG SUMMIT 2024
FMCG SUMMIT 2024

Španjolska: Lidl proširuje upotrebu oznake Nutri-Score

Svijet

25.09.2024

Diskont je najavio planove za proširenje upotrebe oznake Nutri-Score u cijelom asortimanu svoje privatne robne marke, s ciljem da svi PL proizvodi trgovca na malo nose oznaku do 2026. godine.

Trenutačno oko 50% proizvoda u Lidlovoj ponudi privatnih robnih marki već ima ovaj sustav označavanja nutritivne vrijednosti, koji koristi kodove boja (od zelene do crvene) i slova (A do E) kako bi potrošačima olakšao prepoznavanje zdravijih opcija među više od 1700 proizvoda.

Kako objašnjava tvrtka, ovom odlukom želi se ponuditi veća transparentnost informacija o nutricionističkim vrijednostima i poboljšati iskustvo kupnje.

Uz ovu oznaku, jedan od glavnih fokusa tvrtke je smanjenje udjela soli i šećera u proizvodima.

U skladu s tim ciljem, Lidl je 2020. postao prvi supermarket u Španjolskoj koji je preformulirao 10% asortimana svoje robne marke.

Cilj diskontera je smanjiti udio šećera i soli u tim proizvodima na 20% do 2025. godine, sukladno NAOS strategiji (Prehrana, tjelesna aktivnost i prevencija pretilosti) španjolske Agencije za sigurnost hrane i prehranu.

Izvor: InStore