Diskont je najavio planove za proširenje upotrebe oznake Nutri-Score u cijelom asortimanu svoje privatne robne marke, s ciljem da svi PL proizvodi trgovca na malo nose oznaku do 2026. godine.
Trenutačno oko 50% proizvoda u Lidlovoj ponudi privatnih robnih marki već ima ovaj sustav označavanja nutritivne vrijednosti, koji koristi kodove boja (od zelene do crvene) i slova (A do E) kako bi potrošačima olakšao prepoznavanje zdravijih opcija među više od 1700 proizvoda.
Kako objašnjava tvrtka, ovom odlukom želi se ponuditi veća transparentnost informacija o nutricionističkim vrijednostima i poboljšati iskustvo kupnje.
Uz ovu oznaku, jedan od glavnih fokusa tvrtke je smanjenje udjela soli i šećera u proizvodima.
U skladu s tim ciljem, Lidl je 2020. postao prvi supermarket u Španjolskoj koji je preformulirao 10% asortimana svoje robne marke.
Cilj diskontera je smanjiti udio šećera i soli u tim proizvodima na 20% do 2025. godine, sukladno NAOS strategiji (Prehrana, tjelesna aktivnost i prevencija pretilosti) španjolske Agencije za sigurnost hrane i prehranu.
Izvor: InStore