Što znači brendirati se kroz priču i kako svoju priču ispričati kvalitetno u vrijeme kada je internet zasićen „POV“ fenomenom? Odgovore će na Danima komunikacija, uz dašak neuobičajenoga humora, dati vrhunski storytelleri!
Priče se pričaju gotovo jednako dugo koliko postoji i čovjek – a ništa ne prodaje bolje od kvalitetno prenesene emocije, što zna svaki komunikacijski stručnjak. U dinamičnoj eri društvenih mreža vjerodostojno ispričana priča postaje glavni as u rukavu, a upravo će zato sudionike Dana komunikacija, festivala tržišnoga komuniciranja koji će se u Rovinju održati od 11. do 14. travnja, inspirirati dvoje sjajnih storytellera – Marnick Vandebroek i Jessica Gioglio!
„Dobar je rad nevidljiv – a tvoj je posao učiniti ga vidljivim. Stoga se zauzmi za ono u što vjeruješ i istakni se u životu i poslu“, poručuje Marnick Vandebroek – globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener, ujedno slamka spasa za više od stotinu tvrtki, menadžera i stručnjaka diljem svijeta, od korporativnih divova do startupova, koje vješto pretvara u majstore komunikacije. Neki ga smatraju certificiranim čarobnjakom riječi: kombinirajući sa svojim znanjima i vještine NLP-a (neuro-lingvističkog programiranja), također je i dokazani stand-up komičar koji će, kada stane na pozornicu, očarati sve u prostoriji.
Svatko može naučiti izražavati se na moćan način. To nije dar, to je izbor, a inspiriranje drugih i predstavljanje vlastitih ideja počinje s nama samima; našom pričom i načinom na koji je prenosimo. Vandebroek svojom mudrošću obasipa sve željne znanja, potičući ih na djelovanje, što je i misija njegove knjige Stand Up to Stand Out: Expressing Yourself in the Most Powerful Way. Stoga će u istoimenom dinamičnom predavanju na glavnoj pozornici Dana komunikacija pokazati kako u 10 minuta ili manje oblikovati briljantne priče vrijedne slušanja – uz, naravno, nezaobilaznu pomoć kvalitetnoga humora.
Upravo oni koji slušaju imaju moć – zato cilj dobroga storytellinga i jest očarati ih – a koja je tajna uspjeha kada je riječ o odnosu brenda i njegova korisnika? Jessica Gioglio tvrdi da je ključ u stvaranju emocionalnih poveznica, življenju u trenutku i inspiriranju autentičnih razgovora koji mogu pomaknuti planine i – najvažnije – potaknuti akciju. Ova marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling svoju priču kroji oblikujući identitete velikih brendova poput Dunkin’ Donutsa, TripAdvisora i Sprinklra – a smatra da storytelling, osim što osvaja kupce, garantira i njihovu lojalnost.
TikTok, koji je proglasio unhinged storytelling vodećim trendom za 2024., potiče marketinške stručnjake na pitanje – je li tradicionalni storytelling pao u zaborav i je li POV (point of view) njegova nova perspektiva? Što u vrijeme društvenih mreža znači lojalnost korisnika i postoji li na prezasićenom tržištu prostor za rast? U predavanju naziva Storytelling Unhinged — Flipping The Script on Brand Narratives Jessica Gioglio sa sudionicima Dana komunikacija istražit će kako osloboditi storytelling njegovih tradicionalnih ograničenja, otkrivajući kako prihvaćanje nekonvencionalnosti može potaknuti neusporedivu kreativnost i angažman publike.
Podsjetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.