Sajam prehrane predstavlja novost - sajam Anuga Alternatives, koji će se fokusirati na proizvode biljnog podrijetla, ali i druge alternative mesu, poput insekata, algi i gljiva.
Novi sajam okupit će više od 1400 tvrtki diljem svijeta, uključujući najmanje 70 njemačkih tvrtki, koje nude biljne alternative životinjskim proizvodima.
Alternativni proteini nisu kratkoročni trend, već budućnost hrane. Zdrav i održiv izvor bjelančevina postat će bitna komponenta prehrane sve većeg broja potrošača. Tržište alternativnih proteina nije vođeno samo potražnjom potrošača, već jednako tako i inovativnim tehnološkim inovacijama, koje ćemo istražiti na sajmu Anuga Alternatives, rekao je Jan Philipp Hartmann, direktor Anuge.
Kako objašnjavaju organizatori, na sajmu će se održati webinari, radionice, ali će sudjelovati i stručnjaci koji će prezentirati rezultate najnovijih istraživanja alternativnih izvora proteina. Osim toga, sajam će se također fokusirati na društvene aspekte proizvodnje hrane, pokrivajući teme poput etičke nabave, očuvanja bioraznolikosti i socio-ekonomskih učinaka prelaska na biljnu prehranu.
Tržišna vrijednost alternativnih proizvoda porasla je za 7,8% u Njemačkoj od 2022. do 2023., na 689 milijuna dolara u 2023., dok je 27% više ovih proizvoda lansirano u travnju 2024. u odnosu na godinu ranije, podaci su Innova Market Insightsa.
Brojke pokazuju kako rastuća orijentacija potrošača prema proizvodima biljnog podrijetla mijenja tržište hrane i stvara nove prilike za rast. Naš novi sajam Anuga Alternatives odgovor je na dinamičan razvoj tržišta. Posjetitelji će imati jedinstvenu priliku steći uvid u ovu ambicioznu industriju, upoznati nove dobavljače i proizvode, upoznati se s najnovijim trendovima i biti u tijeku s razvojem prehrambene industrije budućnosti, rekao je Bastian Mingers, potpredsjednik Sajmova hrane, Koelnmesse GmbH.
Izvor: InStore
Fotografija: Anuga/Koelnmasse