FMCG SUMMIT 2024
FMCG SUMMIT 2024

Jednodnevna radionica 8. listopada - Menadžment ključnih kupaca i dobavljača

Radionice

18.09.2024

Jednodnevna radionica 8. listopada: Menadžment ključnih kupaca i dobavljača

Predavač: Darko Lukić, CEO AMMC d.o.o.

InStore Media organizira jednodnevnu radionicu: Menadžment ključnih kupaca i dobavljača

Utorak, 8. listopada | 9:00 - 16:30 | 2x pauza + ručak | Mozaik Event Centar


Ciljevi radionice:

  • Upoznati ciljeve, prednosti i razloge nužnosti implementacije upravljanja ključnim kupcima i dobavljačima;
  • Ovladati strateškim upravljanjem ključnim kupcima i dobavljačima;
  • Ovladajte segmentacijom kupaca i dobavljača;
  • Upoznajte se s ključnim strategijama i taktikama za razvoj odnosa sa strateškim kupcima i dobavljačima;
  • Upoznati potrebne kvalitete modernog KA managera i category managera;
  • Ovladati "najboljom praksom" učinkovitog KAM i CM pristupa koji se primjenjuje u vodećim multinacionalnim tvrtkama;
  • Upoznajte se sa strukturiranim KAM i CM strateškim planiranjem;
  • Upoznajte najnovije trendove u razvoju maloprodajnih formata/bannera u svijetu;
  • Ovladati komercijalnim pregovaranjem s ključnim kupcima i dobavljačima: proces, planiranje, strategije, taktike i stilovi pregovaranja;
  • Naučite kako uspješno prevladati ključne primjedbe voditelja ključnih kupaca i upravitelja kategorija;
  • Mnogo drugih zanimljivih i praktičnih stvari

Tko bi trebao prisustvovati:

  • FMCG prodajni profesionalci;
  • FMCG category menadžeri;
  • FMCG key account menadžeri;
  • FMCG sales menadžeri;

AGENDA:

  • Ciljevi i ciljevi upravljanja odnosima s ključnim kupcima i dobavljačima;
  • Prednosti i učinci suvremenog upravljanja ključnim kupcima i dobavljačima;
  • Stručnost i vještine suvremenog uspješnog CA menadžera i CM menadžera;
  • Kategorizacija i segmentacija ključnih kupaca i ključnih dobavljača;
  • Strateško upravljanje ključnim kupcima i dobavljačima;
  • Management Toolbox za upravljanje strateškim kupcima i dobavljačima: planiranje, analiza, pozicija poduzeća, poslovni razvoj i akcijski plan;
  • Pregovaranje: proces, ciljevi i planiranje pregovora s kupcima i dobavljačima;
  • Strategije, taktike i stilovi pregovaranja s ključnim kupcima i dobavljačima;
  • "Rješavanje prigovora" - katalog argumenata za upravljanje prigovorima kupaca i dobavljača;
  • Europski i svjetski trendovi razvoja maloprodaje: što možemo naučiti iz svjetske prakse? Studije slučaja: Wal Mart, Target, Kruger, Dollar General, Amazon, Temu, Tesco, Lidl...

O predavaču:

Dvadesetpetogodišnje radno iskustvo u gospodarstvu stekao je na menadžerskim, marketinškim i prodajnim pozicijama u međunarodnim tvrtkama. Tijekom svoje 18-godišnje korporativne karijere usavršavao se na menadžerskim i vodećim pozicijama u sljedećim tvrtkama: ING Bank, Nestle, Henkel Central and Eastern Europe Austria, Henkel Srbija, FCB.

Pružao je usluge savjetovanja, mentorstva i edukacije sljedećim tvrtkama: UNICEF, Atlantic Grupa, Orbico, Podravka, AWT, Alca, JGL, Fructal, Perutnina, DM Drogeriemarkt, Lidl, Delhaize, Heineken, Philip Morris, Molson Coors, Pepsico, Inter Snack, Berlin Chemie, Imperial Tobacco, Stihl, Lesafre, Pernod Ricard, Nelt Group, Naftna Industrija Srbije, Delta Holding, MK Group, ComTrade, Nectar, Don Don, Nomad Foods (Frikom), Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres…

Na popisu je međunarodnih konzultanata EBRD-a (Europske banke za obnovu i razvoj), član je IAA (International Advertising Association), AMA (American Marketing Association) te vodeći predavač marketinga i upravljanja prodajom Mokrogorske škole za menadžment.


KOTIZACIJE

    1 osoba: 240€*

    2 osobe iz društva: 230€/po osobi*

    3 osobe iz društva: 220€/po osobi*

    4 ili više osoba iz iste tvrtke 210€/po osobi*

*U cijenu nije uračunat PDV

 
Kotizacija uključuje:

·        2 pauze za kavu

·        ručak

·        nastavni materijal u tiskanom i elektroničkom obliku


KONTAKT

Krešimir Žaler 
kresimir@b2bmedia.org
0957493743

Marko Havaši
marko@b2bmedia.org
098750425