Deveti put zaredom InStore Media organizira FMCG Retail Summit Zagreb gdje vas čekaju vrhunski govornici i predavanja iz područja retail industrije i FMCG sektora.
7. studenoga 2024. u Mozaik Event Centru u Zagrebu čeka vas pogled u budućnost FMCG sektora!
FMCG Summit Zagreb predstavlja najveće godišnje okupljanje FMCG industrije u Hrvatskoj. Kao centralni događaj u trgovini, pod pokroviteljstvom vodećih trgovačkih lanaca u zemlji, ovaj summit okuplja cijeli sektor robe široke potrošnje i pratećih industrija na jednom mjestu.
Domaći, regionalni i svjetski stručnjaci sastaju se na FMCG Summitu kako bi dijelili svoja iskustva, uvide i savjete. Cilj je prenijeti znanje i prakse koje će sudionici moći primijeniti u narednom razdoblju kako bi stekli prednost u odnosu na konkurenciju.
Fokus ovogodišnjeg FMCG Summita su tri ključne teme: Promocije i cijene na policama, Izvoz te Budućnost trgovine u Hrvatskoj.
Više o tome reći će vam stručnjaci koje smo ove godine okupili: Mladen Kožić (Business Development Manager, YouGov) koji će otkriti kakav je Utjecaj ograničene cijene na ponašanje kupaca, Kristijan Matijašević (Managing Director, Abnormal agency) koji je za vas pripremio predavanje pod nazivom Imamo li pravi proizvod po pravoj cijeni na pravome mjestu? te već dobro poznat međunarodni retail analitičar Sebastian Rennack, stručnjak za maloprodaju koji će objasniti važnost praktičnosti i pozicija trgovina u svom predavanju Convenience and proximity are new mantra!
Iz Beograda nam stiže Ljubica Vukčević (Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions) i donosi zanimljivo predavanje o ubrzanom razvoju tehnologije u medijima, Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape.
Nizozemski stručnjak za maloprodaju Hans Eysink Smeets jedan je od vodećih svjetskih maloprodajnih konzultanata. Njegova prezentacija Proximity Discount Retail kao međunarodni trend: Pogled u budućnost dijeli uvide u razvoj diskontnih prodavaonica u urbanim sredinama.
Iz DS Smitha Hrvatska i BiH, vodeće tvrtke za proizvodnju ambalaže od valovitog kartona, dolaze nam Sofija Milić, direktorica prodaje, marketinga i dizajna i Ivana Gašparić Šimonek, direktorica marketinga i internih komunikacija i najavljuju Revoluciju u ambalaži: Nove tehnologije koje mijenjaju industriju.
Ana Bulaš iz NielsenIQ-a odgovorit će na pitanje Oblikuju li promocije i privatne robne marke trendove potrošnje, a Corina Bulimar, direktorica za poslovni razvoj u Mastercardu, objasnit će postaju li hrvatski potrošači lojalniji ili se njihova lojalnost smanjuje.
Jasmina Lukačević i Vjekoslav Golubović iz tvrtke SD Worx Adriatic govorit će o digitalizaciji HR-a u retail tvrtkama na predavanju zanimljivog naziva May the work-force be with you.
Željka Čošić, Marketing Manager za Tetra Pak East Europe i Iva Petrova, Brand Manager za Juicy & Marasku iz Stanić grupe, pripremile su zajedničko izlaganje pod imenom Od ideje do realizacije – strateškim partnerstvom do novih standarda održivosti.
Naravno, kao i svake godine, za vas smo pripremili panel raspravu sa stručnjacima retail industrije. Oko okruglog stola na kojem će se raspravljati o budućnosti retaila okupili smo Jozu Džakulu, direktora Područja informatike iz Konzuma, Marina Šušnjara, glavnog direktora tvrtke Wolt Hrvatska te Ninu Mimicu, članicu Uprave za inovacije u Studencu.
Očekuju vas, naravno, i bogat sponzorski prostor, goodie bags, odlične prilike za kvalitetan networking, ali i vrijedne nagrade!
Prijave su otvorene, a prijaviti se možete klikom na poveznicu.
Sve infomacije o konferenciji, govornicima, programu i sponzorima možete saznati na službenoj stranici konferencije.