DR OETKER STUDENI
KERMAN

FOCUS: Promocije tjestenine u medijima

Razvoj kategorija

inFocus

25.10.2024

Po udjelu promocija u kategorijama tjestenina i dalje su najviše oglašavane tjestenine koje nazivamo “standardna tjestenina” ( špageti, fusili, macaroni itd. ) sa 67.9% ukupnog udjela za promatrani period Siječanj – Rujan 2024. godine.  

AUTOR: JOSIP PEDIĆ

Veliki udio promocija, čak 13.2%, otpada na promocije tjestenina kada se oglašavaju više različitih vrsta tjestenina zajedno, pa svrstavamo u posebnu kategoriju “sorto promocije” tjestenina. 

Razvoj top brandova

Brand Marodi je jedini brand koji ima iznad 20% ukupnog udjela promocija, a u 2024. godini taj udio iznosi 28.2%. Brand Barilla je na drugom mjestu sa 12.2% udjela, što je za 3.7% manje nego u istom period prošle godine. Brandovi Ragusa i Pasta Reggia sun a trećem i četvrtom mjestu po udjelu promocija sa 5.1% i 4.5% u 2024. godini.

Udio top brandova kod izabranih trgovaca

Na sljedećem grafu možemo vidjeti i udio top brandova kod izabranih trgovaca za period Siječanj – Rujan 2024. godine.