Grupacija je lansirala novu liniju Boni Plant't, pod svojom privatnom markom Boni, koja uključuje više od 100 proizvoda na biljnoj bazi.
Asortiman uključuje široku paletu proizvoda, od biljnih pića i deserata do konzervirane hrane i mesnih alternativa, te zadovoljava potrebe vegetarijanaca, vegana i fleksitarijanaca.
Primijetili smo da se ljudi još uvijek teško snalaze u ponudi biljnih proizvoda u supermarketima. Našom kolekcijom Bonnie Plan't želimo inspirirati kupce i pokazati im da je malim promjenama i postupnim koracima lakše usvojiti biljnu prehranu, rekla je Ilka Lannau, direktorica privatne robne marke Colruyt Group.
Tvrtka će u narednom razdoblju lansirati više proizvoda, uključujući maslac od kikirikija, biljni parmezan i razne biljne jogurte.
Lansiranje novog asortimana u skladu je sa strategijom održivosti Colruyt grupe, koja uključuje cilj da do 2028. godine 60% prodanih proteina bude biljnog porijekla.
Iz tvrtke navode kako je u budućnosti cilj daljnje širenje asortimana, zbog čega će Colruyt nastaviti pratiti potrebe potrošača i trendove na tržištu.
Izvor: InStore
Fotografija: Colruyt Group