Istraživanje su proveli InStore magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 18 godina. Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po 6 regija i 4 veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva, pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.
Postavljena su sljedeća pitanja:
1. Konzumirate li juhe iz vrećice?
2. Koliko često konzumirate juhe iz vrećice?
3. Konzumirate li instant-juhe?
4. Koje vrste juha najčešće kupujete?
5. Koristite li kocke za juhu?
Većina ispitanika, njih 79,4%, konzumira juhe iz vrećice, dok instant-juhe konzumira nešto manji dio ispitanika, njih 51,0%. Kocke za juhu koristi 69,4% ispitanika.
Juhe iz vrećice ispitani potrošači konzumiraju uglavnom nekoliko puta mjesečno (55,7%) ili rjeđe (25,5%).
Manji dio ispitanika konzumira takve juhe nekoliko puta tjedno (16,9%), a svakodnevno juhe iz vrećice konzumira gotovo 2% konzumenata (1,9%).
Među konzumentima kupovnih juha (bilo za kuhanje, bilo instant) najviše se kupuju krem juha od gljiva (55,6%), goveđa (50,6%), kokošja (44,8%), pileća (40,8%) te proljetna juha (39,1%).
Znatno se manje kupuju ostale krem juhe – od rajčica (28,4%), povrća (22,9%), brokule (22,2%) i šparoga (20,0%).
Tekst je izašao u 86. InStore magazinu.