Novim projektom Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno započela je jedna posebna priča nakon koje će naše šume biti zelenije i veselije. Udruživanju inicijatora – tvrtki Henkel i dm-drogerie markt s Borankom, cilj je podići svijest građana o potrebi očuvanja šuma i važnosti koje šume imaju za život čovjeka.
Osim toga, nakon prodajne akcije koja je započela 01. srpnja i traje do 15. kolovoza, a u kojoj mogu sudjelovati svi kupci Persil, Silan, Somat, Vademecum, Fa i Schauma proizvoda u dm prodavaonicama, planirano je pošumljavanje opožarenih područja naše zemlje.
Prigodno, u ljetnoj sezoni kada traje najveći rizik od požara, ova inicijativa podsjeća sve građane koliko je bitan oprez i odgovorno ponašanje. Baš zato, kupci Henkelovih proizvoda u dm poslovnicama na poklon dobivaju Boralice, jedinstvene bojice napravljene od izgorenih borova iza kojih stoji Boranka, najveće volontersko pošumljavanje opožarenih područja ikad organizirano u Hrvatskoj.
U velikim požarima, koji sve češće haraju hrvatskom obalom i priobaljem, stradavaju izrazito velike površine šuma.
Vatrene stihije iza sebe ostavljaju pustoš s katastrofalnim prirodnim posljedicama. Priroda je nemoćna sama se obraniti i brzo obnoviti te joj je zato potrebna pomoć, stoga će s donacija od 5 tisuća sadnica tvrtke Henkel i dm puno značiti radu Boranke.
„Svaka posađena sadnica predstavlja novi izvor čistog zraka i vode za nas i naše buduće naraštaje, a znamo koliko je to bitno ako uzmemo u obzir da Hrvatska ima veliku površinu pokrivenu šumama, koja, nažalost, često strada pogotovo u ovim ljetnim mjesecima. Najmanje što smo mogli napraviti jest pokrenuti ovu aktivnost s našim partnerima iz dm- drogerie markta, a sada se nadamo što većem doprinosu naših kupaca“, rekla je Marija Grđan, brand managerica Henkel Laundry & Home Care.
„Poruka koju želimo poslati ovim projektom je da svako treba uložiti napor i dati svoj doprinos brizi šuma jer često nam se čini kako našu prelijepu prirodu i okoliš zapostavljamo. Na ovu smo suradnju izrazito ponosni, a još uzbuđeniji što ćemo kao finale ovog projekta, u rujnu zajedno s kolegama iz Henkela i volonterima Boranke pošumljavati opožarena područja“, dodao je Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-drogerie markta.
„Savez izviđača Hrvatske kao glavni pokretač Boranke htio je upravo ovo – da naša priča stigne do što više ljudi i da kupci svojim malim doprinosom uvelike pomognu našem radu i našem okolišu. Hvala inicijatorima na ideji i javljanju, a najviše našim volonterima koji će nesebično pomoći još jednom. Školarci, srednjoškolci, ali i oni stariji ponovno će biti spremni na sadnju, a drago im je da će im se pridružiti i djelatnici Henkela i dm-a“, zaključio je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske i pokretač Boranke.
U protekle dvije godine u sklopu kampanje Boranka, najveće volonterske akcije pošumljavanja požarišta u čitavoj Europi, izviđači i drugi volonteri posadili su uz pomoć Hrvatskih šuma na požarištima Dalmacije više od 65 tisuća stabala u sadnicama, sjemenu i žiru. Brojka od 5 tisuća sadnica tako će na najljepši mogući način zaokružiti i ukupnu brojku Borankinih sadnica i hvalevrijednu akciju Obojimo zajedno Hrvatsku u zeleno.
Pročitajte arhivu InStore magazina kako bi se informirali o sličnim vijestima.
Primajte prvi najnovije vijesti iz FMCG sektora.