Kategorija obuhvaća proizvode čija je namjena odbijanje ili uništavanje insekata (insekticidi), te proizvode koji se nanose na kožu s namjerom odbijanja insekata (repelenti) ili sa specifičnom namjenom ublažavanja simptoma nakon ugriza insekata (tekućina, sprej, maramice, losioni ili kreme).
U posljednjih godinu dana, zaključno s prosincem 2019. godine, kategorija insekticidi i repelenti bilježi rast vrijednosne prodaje. Više od polovice vrijednosnog prometa skupine, točnije 69% nose repelenti, zatim insekticidi s 30%, dok tretmani poslije ugriza čine 1% ukupne vrijednosne prodaje.
Promatrajući aspekt mjesta prodaje, više od polovice vrijednosne prodaje ostvaruje se u tradicionalnim kanalima 53%, a 47% nalazi se u modernim formatima.
Vodeća tri proizvođača zastupaju 82% vrijednosne prodaje kategorije, a abecednim redom to su: Ilirija, Neva i S.C. Johnson.
Tekst je izašao u 85. InStore magazinu.