Interes za online trgovinu u velikom je porastu, kako u svijetu, tako i u Hrvatskoj. Konzum, kao jedini FMCG trgovački lanac sa svojom internetskom trgovinom na tržištu omogućuje da iz udobnosti našega doma naručimo namirnice koje su nam potrebne za svakodnevni život. U nastavku možemo pročitati kako i na koji način u ovim izazovnim vremenima posluje ovaj trgovac.
Interes za kupnju u Konzumovoj online prodavaonici i dalje je velik, što je i očekivano s obzirom na trenutnu situaciju s koronavirusom te činjenicu da je Konzum jedini trgovački lanac u Hrvatskoj koji ima vlastitu internetsku prodavaonicu. Novi termini za dostavu otvaraju se svakodnevno iza ponoći kad započne novi dan ili u poslijepodnevnim satima kad je to moguće, i to za sve gradove u Hrvatskoj u kojima je dostupna naša usluga, a trenutni rok dostave robe iznosi sedam dana, rekao nam je Ivan Širanović, voditelj komunikacija u Konzumu za Instore magazin.
Konzum je u potpunosti aktivirao svoje kapacitete kako bi se zadovoljio pojačan interes građana za kupnjom u online trgovini, a istovremeno se intenzivno radi na dodatnom zapošljavanju i razvoju nove usluge s ciljem povećavanja postojećih resursa. No, isto tako ovim bismo putem pozvali sve kupce da budu savjesni i racionalni prilikom kupnje i svoje online košarice pune proizvodima u iznosu do 1.000 kuna kako bi im narudžbe mogle biti brže isporučene, a na taj će način omogućiti i drugim kupcima da obave kupnju, napomenuo je Širanović i nastavio:
U svim prodavaonicama, skladištima i upravnoj zgradi Konzuma, pa tako i u cijelom sustavu online prodavaonice, poduzimaju se sve mjere preventivne zaštite sukladno preporukama nadležnih institucija. Opskrbni lanac Konzuma i u ovim trenucima rasta potražnje dobro funkcionira te su naša skladišta i prodavaonice kvalitetno opskrbljene, pri čemu neprestano pojačavamo zalihe, osobito onih proizvoda koje kupci najviše traže. Pritom najveći naglasak stavljamo na suradnju s domaćim dobavljačima, koja je strateški prioritet u našem poslovanju od samog početka pa tako i u trenutnoj situaciji.
Konzum je vrijednost tržišta kupnje namirnica preko interneta prepoznao još daleke 2002. godine te je i dalje jedini trgovački lanac u Hrvatskoj s vlastitom internetskom trgovinom. Od samih početaka neprestano slijedimo jasnu strategiju razvoja, koja se temelji na kontinuiranom unapređenju i investiranju u tehnička i korisnička rješenja te prilagodbi najnovijim svjetskim trendovima. Naša internetska trgovina donijela je u Hrvatsku novu eru u online prodaji namirnica, a i danas prati najbolja svjetska maloprodajna iskustva, diktirajući trendove na domaćem tržištu. Zahvaljujući tomu broj bilježimo stalan porast broja kupaca, a dostavom u ovom trenutku pokrivamo šire područje Zagreba, Splita, Zadra, Rijeke, Osijeka, Đakova, Vukovara i Vinkovaca, dodao je.
Korisnicima je za naručivanje na raspolaganju jedinstvena platforma za internetsku stranicu te napredna aplikacija za pametne telefone. Kvaliteta usluge neupitno drži prvo mjesto na listi prioriteta te zahtijeva neprestane nadogradnje i unapređenja. Tako posebnu pozornost posvećujemo tomu da zaposlenici-komisionari za korisnike odabiru proizvode s najdužim raspoloživim rokom trajanja, a sve narudžbe dostavljaju se vozilima s hlađenom nadgradnjom kako bi se očuvala zdravstvena ispravnost i svježina proizvoda. Kupci mogu slagati svoje liste ili označavati omiljene proizvode, a sustav prilikom pretrage artikala intuitivno predlaže moguće nadopune. Svi artikli imaju i kvalitetne fotografije i detaljan opis, s naglaskom na sastojcima, a dio njih sadrži i videozapise, čime kupcima pružamo cjelovite informacije i olakšavamo odluku o kupnji, ispričao nam je Širanović iz Konzuma.
Kupnja u internetskoj trgovini iz udobnosti doma omogućava udobnije, ali i lakše planiranje kupnje, jer kupac u bilo kojem trenutku može provjeriti svoje zalihe i naručiti ono što mu je zaista potrebno. Naposljetku, dostava artikala obavlja se do vrata kupca, što osobito olakšava svakodnevicu starijim i teže pokretnim osobama te svima koji u ovim trenucima odlučuju ostati doma u skladu s preporukama nadležnih tijela.
Ovaj intervju dostupan je i u digitalnom izdanju novog broja InStore magazina. na str. 38 i 39.