Istraživanje agencije Kantar s više od 35.000 potrošača na globalnom nivou pokazalo je da samo 8% njih misli kako bi kompanije trebale prekinuti s oglašavanjem, piše Marketing Week.
Međutim, jasno je očekivanje da bi kompanije trebale igrati svoju ulogu, pri čemu 78% potrošača vjeruje da bi im kompanije trebale pomoći u svakodnevnom životu, 75% smatra da bi trebale informirati ljude o tome što rade, a 74% da kompanije ne bi trebalo iskorištavati aktualnu situaciju.
Postoji visok nivo slaganja da kompanije trebaju upotrijebiti ohrabrujući ton, ponuditi pozitivnu perspektivu i priopćavati vrijednosti pojedine marke. Više od 50% također smatra da bi kompanije trebale razgovarati kao i uvijek, dok 50% misli da bi kompanije trebale govoriti o vlastitom brandu na bezbrižan i lagan način. Samo 41% ispitanih smatra da bi kompanije trebale izbjegavati šaljive tonove.
Istraživanje pokazuje neke primjere kojih se vodeći brendovi trebaju pridržavati. Tako su Ikeine komunikacije fokusirane na važnost doma, kao i Nikeova poruka o trenutnoj potrebi da se ostane u zatvorenom prostoru i vide se kao podrška vladinim porukama i zdravstvenim organizacijama, a istovremeno ostaju vjerne vrijednostima njihove kompanije.
Potrošači također traže eksplicitne dokaze da brandovi podržavaju lidere, vladu i potrošače. Gotovo 80% smatra da bi zdravlje zaposlenika trebalo biti ključni prioritet za kompanije, dok gotovo dvije trećine smatraju da bi fleksibilan rad trebao biti prioritet.
Oko 45% potrošača želi vidjeti kompanije kako planiraju zaštititi isporuku usluga ili proizvoda, dok više od 40% želi vidjeti kompanije koje daju donacije proizvoda, kao što su sredstva za čišćenje ruku ili maske.
Samo 30% želi vidjeti marke koje nude popuste i promocije, a 19% želi vidjeti kako postavljaju pozivne centre radi pomoći kupcima. To sugerira da potrošači razumiju težak položaj u kojem se mnoge kompanije nalaze.
Usprkos rezultatima anketa, mnoge kompanije povlače oglasne kampanje i revidiraju budžeta za oglašavanje. Istraživanje na gotovo 900 trgovaca u Velikoj Britaniji u organizaciji Marketing Weeka i Econsultancy otkrilo je da je 55% odložilo ili revidira kampanje, dok 60% smanjuje ili revidira budžete.
Podatci Kantara otkrivaju da bi to moglo dugoročno naštetiti brendovima.
Cijeli tekst dostupan je ovdje.
Izvor: Marketing Mreža
Foto: Pixabay