Weekend Media Festival za svoje 11. izdanje pripremio je niz novosti, od novih formata u programu do novih dvorana i širenja party programa na strane glazbene zvijezde.
Kad je hrvatska nogometna reprezentacija ušla u finale Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji, Hrvatska je postala jedan od najtraženijih pojmova na Googleu, objavljeno je milijun članaka u kojima se spominje te je ostvareno više od 60 milijardi impresija. Na dan finala objavljeno je više od milijun tvitova koji su uključivali riječ Hrvatska. U mjesec dana reprezentacija i izbornik Zlatko Dalić tako su, osim postizanja sportskog megauspjeha, odradili i povijesnu promociju Hrvatske. Najbolji nogometni izbornik na Weekend Media Festivalu otkrit će nepoznate detalje iz Rusije i što je drugo mjesto na Svjetskom prvenstvu donijelo Hrvatskoj. Sport je svakako jedan od naših najboljih aduta u promidžbi Hrvatske, a kako se promijenilo i što sve uključuje moderno brendiranje zemlje, na jednom od panela pokazat će nam Hrvatska turistička zajednica.
Što god mi mislili o njima, promjene su neizbježne, granice se brišu, a tabui ruše. Nekad nepoželjna, industrija kanabisa danas je jedna od najbrže rastućih u SAD-u. Barack Obama priznao je da je pušio marihuanu, kao i Zoran Milanović. O njezinim zdravstvenim koristima govori se već godinama. I u Hrvatskoj je medicinska uporaba kanabisa dozvoljena, no kad ga bolesnici sami počnu uzgajati, dobiju višegodišnju zatvorsku kaznu.
Treba li i zašto legalizirati kanabis, kako regulirati to tržište, bismo li legalizacijom kao društvo profitirali ili se strmoglavili u ovisnost, na predavanju će, između ostalih, raspravljati dr. Ognjen Brborović s Medicinskog fakulteta, jedan od najzaslužnijih za uvođenje konoplje u našu medicinu.
"Neke kompanije već su usmjerile svoje poslovanje prema industriji kanabisa koja će, prema procjenama Business Insidera, u sljedeće četiri godine na globalnoj razini vrijediti 32 milijarde dolara. Na ovom Weekendu odlučili smo pitati stručnjake da nam razjasne malo širu sliku legalizacije i njezin utjecaj na gospodarstvo", rekao je Nikola Vrdoljak, direktor programa Festivala.
Na panelu "Na mladima svijet ostaje (kada o tome stariji donesu odluku)" pripadnici mlađih generacija srušit će naše predrasude o sebi stvorene po defaultu međugeneracijskog jaza i pružiti nam svoje viđenje društva, medija, poduzetništva i aktualnih pitanja. Dobro slušajte. Mogli bi vas iznenaditi.
Weekend je ove godine pripremio još mnoge novosti, nove dvorane i formate u sklopu programa. Tako nam subotnji party pod nazivom "Weekend Goes Global" prvi put dovodi međunarodne zvijezde, belgijski duo 2manydjs. Marko Tolja i diva hrvatske glazbene scene Zdenka Kovačiček u pratnji jedinstvenog Jazz orkestra HRT-a pod ravnanjem Mirona Hausera nastupit će u četvrtak, dok će se u petak Bolesna braća pobrinuti za malo žešći ritam.
Nakon prošlogodišnje odlične suradnje s nordijskim zemljama, ove godine s veseljem pozdravljamo Njemačku i Francusku kao partnere Festivala. Te dvije zemlje ostavile su tešku prošlost iza sebe i postale važni stupovi europske integracije. Veleposlanica Francuske Corinne Brunon-Meunier i Harald Seibel, otpravnik poslova Veleposlanstva Njemačke, naglasili su kako mladi i dinamični ljudi upotrebom suvremene komunikacijske tehnologije daju vrijedan doprinos uzajamnom razumijevanju i slobodnoj, progresivnoj Europi.
U duhu suradnje, gosti iz Francuske i Njemačke predstavit će neke od inspirativnih trendova iz svojih zemalja. To je prije svega Arte, europski kanal za kulturu koji su osnovale Francuska i Njemačka, jedinstveno iskustvo i izvanredna pustolovina kojom su na području kulture i informacija zakoračile izvan nacionalnih granica. Zatim Qwant, europska internetska tražilica koja se razvija u Francuskoj uz njemački kapital, a cilj joj je postati alternativa GAFA kompanijama. Tu je i Gobelins, vodeća škola animacije na svijetu, te mnoge druge koje ćemo tek otkriti.
I ove godine, glavni je sponzor i pouzdan partner Festivala Adris grupa, koja od samih početaka podržava Weekend Media Festival i nezamjenjiv je član najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala.
Kao i uvijek, svi marketingaši svoje radove mogu prijaviti na sedmi po redu BalCannes, a najbolje digitalne radove u regiji ponovno će predstaviti najvažnija digitalna nagrada, SoMo Borac.
Još bolji, zabavniji i pronicljiviji Weekend čeka vas u bivšoj Tvornici duhana u Rovinju od 20. do 23. rujna. Vidimo se!