FMCG SUMMIT 2024
FORTE SOLAR

Potvrdili hrvatski potrošači

Posjetili smo

Inovacije

19.03.2018

Po drugi put od dolaska u Hrvatsku održana je dodjela nagrada i priznanja za Odabrani proizvod godine. Na temelju glasova hrvatskih potrošača, tu je prestižnu oznaku dobilo ukupno 17 proizvoda domaćih i inozemnih proizvođača s polica hrvatskih trgovina, koji su se unatrag 18 mjeseci istaknuli svojom kvalitetom i inovacijom.

Odabrani proizvod godine marketinški je koncept koji je 1989. godine u Francuskoj utemeljio Christian Le Bret, poduzetnik s više od 26 godina iskustva u marketingu, koji je oznaku Odabrani proizvod godine zamislio kao priliku da kupca, odnosno potrošača stavi na prvo mjesto i stvori atmosferu povjerenja na hektičnom tržištu prepunom raznoraznih proizvoda. Počelo je s Francuskom, da bi koncept kroz godine postao globalan i danas kao najveća svjetska nagrada za nove, inovativne i kvalitetne proizvode postoji u više od 40 najrazvijenijih zemalja svijeta.

Druga po redu dodjela za Odabrani proizvod godine, održana u Hrvatskoj, ponovno je istaknula izvrsne proizvode koje su odabrali stvarni stručnjaci – hrvatskih potrošači. U istraživanju je sudjelovao reprezentativni uzorak, a provela ga je najveća vodeća svjetska istraživačka kuća AC Nielsen, koristeći metodologiju koja je standardizirana u cijelom svijetu.

Transparentno i nezavisno istraživanje javnog mnijenja kod potrošača, podrazumijevalo je nacionalno reprezentativno glasovanje putem web-panela, a potrošači su se morali izjasniti o tome kako su zadovoljni proizvodima koji su u posljednjih 18 mjeseci imali inovaciju u samoj formuli, funkcionalnosti ili ambalaži i pokazali promjenu ili poboljšanje.

Ispitanici su glasovali u 17 kategorija s područja hrane, proizvoda za čišćenje i proizvoda za osobnu njegu, a inovativnost, privlačnost i namjera za kupnju potrošača, bile su tri glavna pokazatelja koja su istaknula ovogodišnje favorite. Valja istaknuti i činjenicu da su i proizvođači stekli uvid u istraživanje kako bi i dalje mogli razvijati proizvode te ih diferencirati od konkurencije.

Prestižnu oznaku za Odabrani proizvod godine dobili su sljedeći proizvodi: keksi Mulino Bianco, Finish Quantum Max, kondomi LELO HEX, HELL energy drink, Sana hummus s bućinim sjemenkama, maramice Paloma Care linija, električni aparat protiv komaraca Raid Advanced i Duck fresh discs, Vileda Turbo Mop, omekšivači Ornel, Podravkine juhe, Zvijezdina Majoneza slanina, Gavrilovićeva Zimska salama, gel za tuširanje Nivea care&rose, Ariel Color, Gavrilovićev Mesni doručak pikant i Gavrilovićeva Pašteta pikant.

Ovih 17 proizvoda-dobitnika u svojim kategorijama, okrunjeno je pečatom za Odabrani proizvod godine te će se pod prepoznatljivom crvenom oznakom koja jamči kakvoću, inovaciju i zadovoljstvo potrošača, moći pronaći ekskluzivno označeni na policama Konzumovih Super i Maxi prodavaonica.

IZJAVE POBJEDNIKA:

Antonio Šoštarić, Reckitt Benckiser, Customer Marketing Manager Adriatics - Home

Prije svega želimo zahvaliti na ovom prestižnom priznanju na koje je naš tim izuzetno ponosan. Ovo je dokaz da smo uspjeli pridobiti povjerenje naših potrošača jer su prepoznali kvalitetu upravo u našim proizvodima. Također, smatramo da je ovo izvrsna motivacija za daljnje usavršavanje i ulaganje u naše proizvode, kako bismo i u budućnosti opravdali očekivanja naših potrošača. Priznanje za Proizvod godine ujedno je i priznanje našeg rada tijekom čitave godine kako u brand Finish, tako i u naše ostale brandove.

Silvija Repić, direktorica marketinga, SANA Delicije

Pobjeda u izboru Odabranog proizvoda godine za Sanu je veliko priznanje. Inspiracija od početka rada naše tvrtke jest uživanje u hrani odličnog okusa koja je kvalitetna i daje dobar osjećaj, a Hummus je upravo to. Jako nam je drago što se i naši potrošači tako osjećaju i vole Sana Hummus.
Hummus često nazivaju najboljim i najzdravijim namazom na svijetu. Pripremljen je od slanutka i sezama, izvrsnog je okusa i izuzetno nutritivno bogat. Jede se u svako doba dana i u svim prilikama, a najčešće kao namaz na kruhu, dodatak salatama, dip za grickalice itd.
Svi u Sana timu su vrlo sretni i ponosni. Pobjeda nam je dala dodatnu potvrdu da idemo u pravom smjeru te da je kvaliteta Sana Hummusa prepoznata baš onako kako smo se i mi osobno u Hummus zaljubili. Pozivamo ljubitelje ukusne i zdrave hrane da Sana Hummus potraže u trgovačkim centrima, probaju proizvode i provjere zašto su hrvatski potrošači baš Sana Hummus proglasili proizvodom godine.

Vjekoslav Oršolić, Hell Energy Adria, Commercial director

HELL ENERGY DRINK povećava vašu energiju zahvaljujući aktivnim tvarima i vitaminima u njemu. Svi su proizvodi pasterizirani, pa ne sadrže nikakve konzervanse. Svjetski poznato energetsko piće s okusom tutti-frutti sadrži pravi granulirani šećer. Svi okusi HELL ENERGY DRINK proizvode se dodavanjem pet različitih vitamina B. Danas, HELL je jedan od najbrže rastućih FMCG proizvoda na svijetu. Proizvod je dostupan na 4 kontinenta i u više od 40 zemalja svijeta.

Primož Rok Puppis, Paloma, upravitelj robnih marki

Pečat Odabrani proizvod 2018. godine predstavlja najvišu nagradu zadovoljstva i inovativnosti proizvoda uvedenih na tržište u posljednjih 18 mjeseci. Veseli nas što su potrošači u našim proizvodima prepoznali kvalitetu i inovativnost, u kategoriji maramica linije Sensitive Care.
Kako bi vam putovanje proteklo bezbrižno, za vas smo ove godine u liniji Paloma Sensitive Care osmislili kozmetičke maramice u posebnom praktičnom pakiranju za automobil, odnosno putovanje.
Kutijica s posebno dizajniranim otvorom omogućuje praktično i brzo izvlačenje iz vrata automobila u trenutku kad vam je najpotrebniji. Privlačan dizajn kutijice uljepšat će svaki prostor u automobilu, domu, uredu i vašem radnom okruženju.
Sadržaj kutijice odlikuje se vrhunskom Paloma Sensitive Care kvalitetom, drugim riječima, kozmetičke maramice su troslojne, od prirodnih vlakana stopostotne celuloze koja osiguravaju iznimnu mekoću i upijanje. Maramice ne sadrže mirise ni druge dodatke.

Sanjin Persi, Vileda, Country Manager Croatia
Ova nam pobjeda zaista mnogo znači, svima nama u tvrtki Freudenberg koja je vlasnik branda Vileda i koja proizvodi ovaj pobjednički proizvod, firmi AWT International koja je naš partner i distributer u Hrvatskoj, ali i meni osobno, jer je zaista vrlo mnogo uloženo u razvoj, proizvodnju, distribuciju i oglašavanje tog proizvoda, veliki napori urodili su najboljim mogućim rezultatom.
Svi se osjećamo odlično i vrlo zadovoljno, jer je ova nagrada priznanje svima već spomenutima te dokaz da potrošači prepoznaju visoku kvalitetu pobjedničkog proizvoda, uostalom kao i svih ostalih Viledinih proizvoda.

Valentina Kraljić, SC Johnson, Senior Associate Customer Marketing

Pobjeda u ovogodišnjem odabiru proizvoda godine za nas predstavlja najviše priznanje zbog toga što smo odabrani od strane potrošača. Ovo priznanje potvrda je da tvrtka dobro funkcionira i kreće se u pravom smjeru.

Izuzetno smo ponosni na osvojenu nagradu u kategoriji insekticida jer kao market leaderi na tržištu imamo odgovornost za rast kategorije i uvođenje inovacija kako bismo našim potrošačima omogućili bezbrižno uživanje u životu bez komaraca i ostalih nepoželjnih insekata. S druge strane, Duck Fresh Discs osvojio je nagradu u visokokonkurentnoj kategoriji u kojoj se borimo s mnogo većim igračima, ali to nas ne sprječava da upravo mi budemo ti koji će dovesti inovacije u kategoriju.

Još jednom velika hvala našim potrošačima koji su nam iskazali povjerenje, a bez kojih ništa od ovoga zapravo ne bi bilo ostvarivo.

Dušan Milenković, EMEA, Commercial director LELO

Iznimna nam je čast i zadovoljstvo što su upravo potrošači bili ti koji su prepoznali posebnost kondoma HEX. Povjerenje kupaca najbolja je nagrada za dugogodišnji trud koji naši stručnjaci ulažu u brand, ne obazirući se na društvene tabue, tehnološka ograničenja ili kompromise. Već 15 godina LELO iz temelja mijenja svjetsku industriju seksualnih pomagala i javnu percepciju seksualne kulture, čineći život ugodnijim, zabavnijim i, svakako, daleko ljepšim. Svaki put kada javnost prepozna strast i inovativnost iza naših proizvoda, od kondoma do masažera, sve ono što radimo najednom dobije smisao. Svakako, hvala još jednom svim našim vjernim korisnicima i svima koji su glasali za nas. Nadamo se da ćete i ubuduće za svoje najstrastvenije noći birati upravo HEX.

Karmen Šifkorn, Marketing manager, Tržište RH, Podravka d.o.o.

Pobjeda u ovogodišnjem odabiru proizvoda godine iznimno nam je vrijedna, tim više što su nas odabrali sami potrošači kojima ovim putem zahvaljujemo na povjerenju i na tome što nas kontinuirano potiču da budemo bolji i inovativniji.
Nove poboljšane recepture Podravka bistrih juha pripremane su dugo i s mnogo pažnje. U njima su samo najbolji sastojci koji, bez kompromisa, donose okus prave domaće juhe, od sada bez dodanih pojačivača okusa. Neovisno o prilici ili danu u tjednu, ukusnom tanjuru juhe se svi uvijek vesele. Zato Podravka svojim juhama posvećuje posebnu pažnju.
Ponosni smo i čast nam je primiti nagradu Odabrani proizvod godine 2018. za liniju Podravka bistrih juha. Ova nagrada na neki je način i priznanje za sav trud koji ulažemo u naše proizvode kako bismo ponudili potrošačima vrhunsku kvalitetu i doživljaj.