Hendal je u ožujku 2018. godine za InFocus sredstava za brijanje i depilaciju u časopisu InStore proveo istraživanje među građanima Hrvatske.
Hendal je vodeća nezavisna istraživačka agencija s dugogodišnjim iskustvom koja kontinuirano prati svjetske trendove u istraživačkoj industriji. Od osnivanja 1993. godine u agenciji se iznimna važnost pridaje kvaliteti – prva smo istraživačka kuća sa standardom kvalitete ISO 9001:2008 te s industrijskom normom ISO 20252:2008.
Za potrebe InFocusa unutar InStore časopisa, u ožujku 2018. godine proveli smo CATI istraživanje među građanima Hrvatske.
Postavili smo im sljedeća pitanja:
1. Koristite li sredstva za brijanje/depilaciju?
2. Kad ste posljednji put koristili sredstvo za brijanje/depilaciju, gdje ste ga kupili?
3. Kad ste posljednji put koristili sredstvo za brijanje/depilaciju, u kojem obliku je bilo?
4. Koji je faktor najviše utjecao na odluku o kupnji proizvoda za depilaciju/brijanje?
5. Koliko ste posljednji put izdvojili za sredstva za depilaciju/brijanje?
Većina građana Hrvatske navodi kako koriste sredstva za brijanje i depilaciju – njih čak 67,9%. Najveći broj ispitanika navodi kako su posljednji put sredstvo za brijanje/depilaciji kupili u drogeriji ili parfumeriji (63,4%), dok ostali sredstva za brijanje/depilaciju kupuju u trgovačkim lancima (33,9%) ili kvartovskim trgovinama (2,7%).
Kad ih se pita u kojem su obliku posljednji put koristili sredstvo za brijanje/depilaciju, gotovo polovica ispitanika navodi kako je njihov izbor pri kupnji bio cijeli paket britvica (45,6%). Znatno manji broj navodi kupnju jedne britvice (18,1%) te britvicu s nastavcima (15,8%). Manje od petine ispitanika navodi da su posljednji put kupili depilacijsku kremu (7,4%), električni brijač (5,8%) ili vosak (2,3%). Nekolicina ispitanika (5%) opredijelilo se za ostale proizvode.
Na pitanje koji je faktor najviše utjecao na njihovu odluku o kupnji sredstva za brijanje/depilaciju najveći broj ispitanika navodi kvalitetu (41,9%) i cijenu (38,6%). Najmanji broj ispitanika kao razlog za odluku o kupnji navodi brand (9,2%) i preporuku (6,4%), dok 3,9% ispitanika odluku o kupnji formira na osnovu ostalih faktora.
Što se tiče financijskih izdvajanja za sredstva za brijanje/depilaciju podjednak broj ispitanika izdvojio je između 10 i 30 kuna (39,3%) te između 30 i 70 kuna (39,1%). Između 70 i 150 kuna spremno je izdvojiti 13,1% ispitanika. Svega 3,3% ispitanika izdvaja do 10 kuna, a slično je i s ispitanicima koji su spremni izdvojiti više od 150 kuna, njih tek 5,2%.