DR OETKER STUDENI
KERMAN

Focus: Spremni za ljeto!

ANALIZA PROMOTIVNE KATEGORIJE SREDSTAVA ZA SUNČANJE

inFocus

07.05.2018

Analiziramo kategoriju s velikim značenjem u ljetnim mjesecima – kategoriju sredstava za zaštitu od sunca.

FOCUS ispitivanja tržišta je jedna od vodećih agencija u Europi koja se bavi ispitivanjem tržišta i savjetovanjem. Prate sve proizvode u svim kategorijama koji se, naravno, oglašavanju u letcima, katalozima i odabranim novinama.

Pokrivenost letaka u BiH je lokalna, regionalna i nacionalna. Letci koje prate su različiti npr.: vikend-akcije, tjedni, tematski (otvorenja, rođendani prodajnih mjesta, akcije oko blagdana itd.).

Nakon obrade i analize svi uneseni podaci prolaze kroz platformu Action Focus Online.
Čimbenici FOCUS metoda su broj promocija i GAV – bruto oglasna vrijednost, odnosno kvantiteta i kvaliteta oglašavanja.

Nakon dugih jesenskih pa zimskih dana dolazi nam proljeće. Iako se već u siječnju činilo kao da je proljeće, ono pravo, kalendarsko, upravo je stiglo. Različite promocije nas potiču na obnovu, čišćenje, odnosno proljetne pripreme za ljeto.
Kako se pripremamo za ljetne praznike dok sezona još nije počela, za vas analiziramo malenu kategoriju velikoga značenja protiv UV zračenja. Pogađate – kategorija sredstava za zaštitu od sunca.

U 4 grafa donosimo pogled na 2017. godinu. Više od 60% zauzimaju robne marke, dok ostatak pripada privatnim markama. Temelj su broj promocija, odnosno udjeli.

Sezonalnost je izražena – promocije samo u određenim mjesecima. Ljetni mjeseci bilježe najveće udjele, a vodeći brandovi su Nivea, Ostali i Garnier.

Bez trgovaca nema prodaje. Top trgovci su DM i Müller koji i za ovo ljeto pripremaju vrlo bogatu ponudu.