DR OETKER STUDENI
KERMAN

Focus: Sezonalnost je valovita

ANALIZA PROMOTIVNE PRODAJE PROIZVODA ZA DEPILACIJU

inFocus

07.05.2018

Donosimo analizu kategorije za depilaciju tijela.

FOCUS ispitivanja tržišta je jedna od vodećih agencija u Europi koja se bavi ispitivanjem tržišta i savjetovanjem. Prate sve proizvode u svim kategorijama koji se, naravno, oglašavanju u letcima, katalozima i odabranim novinama.

Pokrivenost letaka u BiH je lokalna, regionalna i nacionalna. Letci koje prate su različiti npr.: vikend-akcije, tjedni, tematski (otvorenja, rođendani prodajnih mjesta, akcije oko blagdana itd.).

Nakon obrade i analize svi uneseni podaci prolaze kroz platformu Action Focus Online.
Čimbenici FOCUS metoda su broj promocija i GAV – bruto oglasna vrijednost, odnosno kvantiteta i kvaliteta oglašavanja.

Nakon zime sve treba obnoviti, obojiti, pripremiti i urediti. Naravno, zdravlje nam mora biti na prvome mjestu. Kako duhovno tako i tjelesno.

Analiziramo kategorije za depilaciju tijela. Kroz nekoliko grafova želimo vam pokazati tijek promocija. Analiziramo 2017. godinu.

Više od 90% pripada robnim markama koje su se oglašavale u 2017. godini. Zatim, vrlo je uočljivo da je sezonalnost izrazito valovita.
Kako se proljeće približavalo, tako su i kategorije bile aktivnije, a ista je situacija i u ljetnim mjesecima.

Među brandovima koje koristimo i poznajemo vodeći su Veet, Čupko i Philips. Njihovi su proizvodi dostupni na policama omiljenih trgovačkih lanaca.

Zadnji graf nam pokazuje udjele top trgovačkih lanaca koje su oglašavale analizirane kategorije kroz prošlu godinu.

Iako tu ima prostora za razne analize, ostavit ćemo ponešto i za sljedeći put.

Ljeto je sve bliže...