3. FMCG Marketing Summit odgađa se za 22. rujan 2020 . Donijet ćemo vam najnovije trendove iz svijeta FMCG marketinga te vas staviti u cipele potrošača kroz temu konferencije EMOCIJA. VRIJEME. ODRŽIVOST.
Sukladno preporukama Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) te Nacionalnog stožera civilne zaštite vezano uz širenje koronavirusa, naš organizacijski tim odlučio je prebaciti održavanje konferencije u novo razdoblje. Mnoge kompanije odlučile su svojim zaposlenicima ograničiti sudjelovanje na domaćim i inozemnim događanjima pa i mi djelujemo u skladu s time.
Sigurnost i zdravlje svakog pojedinca su nam najvažniji te želimo svima omogućiti neometano sudjelovanje na konferenciji.
Svi smo ujedinjeni u istoj želji – da se sve što prije vrati u normalu. Tada ćemo kroz emocije, kroz vrijeme koje je danas od krucijalne važnosti te kroz održivo poslovanje zajedničkim snagama nastaviti poslovanje. U ovom je trenutku zaista najvažnije zaštititi se od epidemije koja se ugurala u sve pore našeg života, pa tako i našeg poslovanja, dodala je Jelena Domović, programska urednica FMCG Marketing Summita.
Jesen će konferenciji udahnuti novi polet i svježinu koju ona zaslužuje, a poslovni i svakodnevni život vratiti u njegov normalan tijek. Inspiracija i motivacija u organizaciji se ne mijenjaju, već su samo veći, a naši FMCG marketinški stručnjaci nestrpljivo spremaju svoje zanimljive priče baš za vas.
Rezervirajte novi datum 22.9.2020.! Vidimo se u MSU u svibnju!
Pripremite se na vrijeme i osigurajte svoju ranu prijavu:
urednistvo@b2bmedia.org