Donosimo analizu kategorije insekticida kroz prošlu godinu, kvantitetu oglašavanja te sezonalnost u oglašavanju vodećih trgovaca.
Pokrivenost letaka u BiH je lokalna, regionalna i nacionalna. Letci koje prate su različiti npr.:
vikend-akcije, tjedni, tematski (otvorenja, rođendani prodajnih mjesta, akcije oko blagdana itd.).
Nakon obrade i analize svi uneseni podaci prolaze kroz platformu Action Focus Online.
Čimbenici FOCUS metoda su broj promocija i GAV – bruto oglasna vrijednost, odnosno kvantiteta i kvaliteta oglašavanja.
Svake se godine borimo s različitim faktorima koji utječu na naše osjećaje. Vrijeme, sreća, financije ili komarci. Da, tako je. Ta mala stvorenja nam sišu krv, i to doslovno.
Nije to kod trgovaca popularna kategorija za oglašavanje u letcima i katalozima, ali i taj je mali udio važan jer se proizvodi za zaštitu i protiv insekticida koriste.
Kroz nekoliko grafova želimo pokazati stanje promocija za 2017. godinu. Dakle, temelj je kvantiteta oglašavanja. U prvom su grafu top-proizvođači koji se oglašavaju i bore za udjele na tržištu.
Vodeći je SC Johnson s 46% udjela.
Sezonalnost. Ta se riječ često ponavlja jer je bitan čimbenik u svim analizama, a pogotovo u planiranju i izradi promocija u prodajnim planovima za određeno razdoblje. Logično je, jesen i zima nemaju velike udjele po broju promocija, ali u proljeće i ljeto je „borbeno“. Mašemo po zraku rukama i svime što nam je pri ruci hvatajući komarce na sve moguće načine.
Bez trgovačkih lanaca se ne može. Top 10 trgovaca koji su vodeći u oglašavanju analizirane kategorije + Ostali koje svaki put udružimo zbog manjih udjela. Kaufland i Bipa bili su vodeći za 2017. godinu.
Svaka promocija, odnosno akcija praćena je tipom promocije. 59% zauzima tip promocije %jeftinije.
I savjet za kraj: sprej, kremu ili neki drugi proizvod u ruke te puno strpljenja!
P.S. Tijekom pisanja teksta niti jedan insekt nije bio ozlijeđen, ali slavonska šunka i međimursko vino nisu bili te sreće...