Digitalni marketing uvukao se u sve pore poslovanja pa tako i u FMCG sektor. Time se rađaju nove mogućnosti komunikacije s potrošačima i plasiranja proizvoda kroz priče.
Kako to rade trgovci, agencije i mediji?
Svjedoci smo značajnih promjena u poslovnom svijetu i društvu općenito, a FMCG tržište uzbudljivo je i dinamično jer se brzo prilagođava neprekidnim inovacijama. Upravo zato danas ne govorimo o novim trendovima u marketingu – susrećemo se s tsunamijem!
Stagnacija nije opcija.
Budućnost je blistava za trgovce koji se prilagođavaju potrebama kupca, a uspjeh će osigurati oni koji se razvijaju bok uz bok s njihovim potrebama. Nužno je sagledati što podatci govore i koristiti te uvide kako bi odredili najbolji način djelovanja. Za neke, razvoj može značiti istraživanje novih formata ili promjenu u ponudi. Za druge, to bi moglo značiti korištenje novih tehnologija ili prekvalifikaciju osoblja. U svakom slučaju, kupac će biti na prvom mjestu, a nužno je stvoriti praktično i personalizirano iskustvo pri kupovini.
Vodeći igrači izazove pretvaraju u prednosti i tako stvaraju najnovije trendove.
Preživjeti u ovom modernom, digitalnom svijetu znači angažirati potrošače više nego ikada. Iz tog razloga donosimo odgovor na pitanje kako postići impozantne rezultate kroz različite marketinške kanale u 2019. godini.
Kupci žele veću udobnost, bolju vrijednost, uzbuđenje, relevantnost, autentičnost i još mnogo toga. Upravo zato je izgradnja povjerenja u brand i stvaranje transparentne komunikacije s potrošačima na prvom mjestu.
Digitalno je ključno.
Potrošačka kultura pod utjecajem interneta i društvenih medija postaje otvorenija za vanjske utjecaje. Stvaranje sadržaja više ne diktiraju isključivo robne marke i njihovi marketinški ili agencijski partneri.
FMCG Marketing Summit dat će odgovore na brojna pitanja te pomoći marketinškim timovima da steknu svoju konkurentsku prednost.
Pripremite se za nezaboravnu vožnju kroz promjene u marketinškim kanalima i upoznajte tvrtke koje su se odvažile diferencirati na tržištu te promijeniti poslovni model.