DR OETKER STUDENI
KERMAN

Uspješni pregovori su oni u kojima svi dobivaju

Otvoreni seminar

Inovacije

31.01.2019

Vještina pregovaranja jedna je od najkorisnijih u današnjem svijetu. Ona može biti glavni alat u našem uspješnom poslovanju.

Ako se osvrnemo na samu vještinu možemo zaključiti kako ju često koristimo, a da toga nismo ni svjesni. Malo dijete pregovara s majkom kad želi dobiti neku igračku ili čokoladicu. Ima cilj, a zna i kako i na koji način najbolje doći do njega. U takvim banalnim situacijama vidimo kako neke stvari znamo istinktivno ili kroz naučeno ponašanje. Također pregovarati možemo u različitim situacijama i putem raznih kanala, uživo, s više ljudi, telefonski, pismeno itd. Bitno je znati kada je što potrebno reći.

Izvući deblji kraj

Kad spominjemo temu pregovaranja mnogi bi pomislili kako je bitno ne izvući kraći kraj tj. dobiti baš ono što želimo bez obzira na drugu stranu. U tome je velika pogreška. Želimo da su obje strane zadovoljne i da se nađe zajednički kompromis. Takvi dogovori će biti najbolji i njihovi pozitivni ishodi će dulje trajti.

Učimo dok smo živi

Integra znanja je osmislila otvoreni seminar kojem je cilj poboljšati vaše pregovaračke vještine. Pregovarati znači težiti situaciji u kojoj obje strane dobivaju, težiti zadovoljnom klijentu, zdravoj organizaciji i osobnom uspjehu. Također znači težiti maksimalnim rezultatima, a bez da se ošteti klijent. Kako bilo, ova cesta je puna zamki. Radionica je prilagođena prodajnim predstavnicima, savjetnicima prodaje, svima koji pregovaraju interno i eksterno, menadžerima na funkcijama, referentima nabave i mnogi drugi koji žele razviti svoje pregovaračke vještine.

Konkretnije polaznici će naučiti koja je razlika između prodaje i pregovaranja te saznati koje su alternative u igri. Potrebno je pripremiti se za cijeli proces. Za početak treba uključiti emocionalnu komponentu u pregovaranju tj. znati prepoznati kako reagirati na ponašanje drugih za pregovaračkim stolom. Potom prepoznati koliko je bitan tajming, kada možemo nešto započeti i o čemu raspravljati te kako zaključiti cijelu priču. Znati kako dobiti potrebne informacije te kako se pritom koristiti neverbalnom komunikacijom od ključne je važnosti. Ono što će se svakako primijetiti je slušate li aktivno sugovornika, a treba razumjeti dolazite li iz pregovaračke pozicije ili interesa.

Cilj svakog pregovora je što učinkovitije prezentirati vlastite ideje te kada naglasiti koju od dodanih vrijednosti. Mnogima će također biti bitno znati kako pregovarati u timu te kada trgovati tj. kada napraviti ustupak. O ovim cjelinama učit će se kroz diskusiju te raditi na primjerima u grupama. Olakšat će se i simulacija situacije kroz vrlo interaktivan pristup. Ono s čim će svaki polaznik izići je pregovaranje sa samopouzdanjem, razumijevanje i prepoznavanje svojih sugovornika, svjesno korištenje neverbalne komunikacije te kreativnost u smišljanju situacije u kojoj obje strane dobivaju.

Kotizacija: 2.490,00 kn + PDV

Cijena uključuje:

Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice

Coffe break (2)

Ručak u obližnjem restoranu

Uvjerenje

Trener Mario Buljan

Iza sebe ima višegodišnje iskustvo u treninzima iz različitih poslovnih područja i tisuće zadovoljnih polaznika. Certificiran je za kvalitetno provođenje velikog broja treninga iz područja prodajnih vještina. Od užih specijalnosti, Mario se ističe u treninzima pregovaračkih, prezentacijskih vještina i prodaje te kulture proaktivne odgovornosti. Spoj Mariovog dosadašnjeg iskustva, znanja i radnog entuzijazma uz snažnu trenersku predanost i usmjerenost prema rezultatima garantira vam da ćete na njegovim treninzima i radionicama ostvariti uporabnu vrijednost za sebe i svoju kompaniju, koju ćete moći uspješno kapitalizirati na poslovima na kojima radite.