Koliko često čujete onu poznatu izreku:“ Vrijeme je novac?“ Današnje društvo i njegov ubrzani tempo od nas traže da se stalno prilagođavamo i što efikasnije obavljamo svakodnevne zadatke. Vrijeme koje provodimo u dnevnim aktivnostima možemo iskoristiti na vrlo dobar način, što je korisno u privatnom životu, a nužno u poslovnom svijetu.
Podmazani kotačići
Ako cjelokupni ljudski rad promatramo kao uigrani lanac koji savršeno funkcionira, a naš doprinos kao mali kotačić koji ga svojom energijom pokreće htjet ćemo podmazati taj kotačić jer će se tako pokrenuti novi procesi. Kad govorimo o procesu nabave, ne smijemo razmišljati statično jer se trenutno razvija nabava novog doba, a na menadžerima nabave je naučiti svoju novu ulogu i prilagoditi joj se novim vještinama. Nema smisla opirati se promjenama već je potrebno stvoriti nove kvalitetne odnose.
Što, kako i zašto?
Kako bi se isplanirao cjelokupni proces nabave potrebno je krenuti logičkim slijedom. U početku je važno svladati metode, tehnike i alate strateške nabave kao podrška poslovanju i procesu odlučivanja. Isto tako osvrnuti se i na primjere iz prakse, vježbe i zadatke. Na otvorenim seminarima Integre znanja na kraju edukacije kroz vježbu će se izraditi prijedlog poboljšanja Nabave koji se može primijeniti u svojim organizacijama.
Integra znanja organizira otvoreni seminar kojem je cilj postizanje učinkovite organizacije Nabave. Polaznici edukacije će naučiti definirati prilike za povećanje učinkovitosti unutar organizacije ili kompanije. Bitno je naglasiti važnost primjene tehnologije na nabavne procese i efikasnost. Saznat ćete kojim procesima možete brže i jednostavnije upravljati i kako. Cilj je otkriti koje metode i tehnike strateške nabave postoje te kako ih primijeniti u svom radu već idućeg radnog dana. Osim osnovnog proizvoda potrebno je utvrditi koju dodanu vrijednost možete isporučiti svojim korisnicima. Na menadžerskoj poziciji najvažnije je naučiti kako prezentirati doprinos Nabave poslovanju tvrtke u kojoj radite. Kod svakog sudionika zauzima se individualan pristup jer se radi na konkretnim osobnim primjerima, tj. case studyjima. Iskoristite ovu edukaciju kako biste naučili "prodati" Nabavu!
Trenerica Renata Ivaštinović
je savjetnica za razvoj nabave i vlasnica Nabave Plus. Ima više od 20 godina iskustva u vodećim nacionalnim i multinacionalnim korporacijama (L’Oreal, Shell, GSK, Croatia osiguranje), uglavnom na rukovodećim pozicijama u nabavi i lancu opskrbe. Pokretala je poslovne divizije i organizacije nabave, izrađivala procese i procedure, obučavala timove i vodila ih kroz transformacije. U raznim je djelatnostima i funkcijama sudjelovala u projektima uvođenja strateške nabave i podizanja procesa na višu razinu. Tijekom svoje karijere uvodila je različita tehnološka rješenja u nabavu (ERP sustavi, forecasting, P2P, e-nabava). Optimizacija operativnih procesa, primjena strateške nabave i projekti vezani uz digitalnu transformaciju nabave i danas su njena specijalnost. Završila je niz stručnih treninga i edukacija u Hrvatskoj i EU i dalje se kontinuirano usavršava. Članica je nekoliko profesionalnih udruga, certificirana je voditeljica izrade i provedbe projekata financiranih iz EU fondova i certificirani NLP practitioner.
Kotizacija po danu radionice: 1.500,00 kn + PDV
Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.
Broj polaznika je ograničen: do 20
Cijena uključuje:
- Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffe break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje
Na otvorene seminare zainteresirani se mogu prijaviti putem linka, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima prijave mogu pronaći na web-stranici.