DR OETKER STUDENI
KERMAN

Komunikacijom do pravilnog vodstva svakog tima

Otvoreni seminar

Inovacije

20.12.2018

Koliko možemo reći da je bitna komunikacija? Bez nje ne bismo mogli zamisliti uspješno funkcioniranje bilo kojeg tima.

Osoba koja vodi neku kompaniju tu, dakako, ima najveću ulogu. Komunikacija joj služi kao najvažniji alat za uspostavljanje i provođenje ciljeva tvrtke. Što sve čini uspješnu komunikaciju? Često se susrećemo s određenim barijerama koje mogu iskriviti glavnu poruku. Nasuprot tome, kad je komunikacija usklađena, moguće je uspješno razvijati kratkoročne i dugoročne planove. Stoga ćemo se osvrnuti na temu vodstva, tj. na sve što trebamo znati kako bismo uspješno poslali poruku osobi s kojom komuniciramo.

Pravi rječnik

Osoba koja ima ulogu vođenja mora imati i sposobnost aktivnog slušanja. Većina ljudi smatra da je slušanje nešto što se samo po sebi podrazumijeva. To je zbog toga što sposobnost komuniciranja vežu uz sposobnost govorenja, iako je za dobru komunikaciju podjednako važno znati dobro slušati i dobro govoriti. Često nam je ovo prvo teže. Tu možemo naučiti tehniku postavljanja pitanja, otvorenih i zatvorenih, pomoću koje možemo postati uzor u komunikaciji unutar svoje tvrtke. Pritom treba obratiti pozornost na afirmativni govor koji nazivamo i meki rječnik kojim možete mnogo više toga postići negoli uz pasivnost ili agresivnost u govoru.

Tim nije tim bez dobroga vođe

Vodstvo ima veliku snagu i važnost. Dobar vođa može svoj tim odvesti do neslućenih granica. No, bez pravog vodstva grupa ljudi može se osjećati izgubljeno i dezorijentirano. U toj bi situaciji moglo doći do većih sukoba ili pokušaja preuzimanja vodstva radi stvaranja ravnoteže u društvu. Vođa bi također trebao prepoznati potrebe i talente svih te im pružiti mogućnost da zasjaje u svom najljepšem svjetlu.

Tipovi vođa

Zanimljivo je kako prema 16personalities postoji 16 tipova ličnosti od kojih svaki ima svoj stil vodstva. Tako imamo četiri vrste vođa: analitičar, diplomat, stražar i istraživač. Analitički vođa prvenstveno je vođen razumom i nema strpljenja za nelogične pojmove. Diplomati vode tako da se uključe u potpunosti u ideje i vrijednosti kompanije te tako inspiriraju druge poput, primjerice, Martina Luthera Kinga. Stražar je vođa koji se bavi poslom kao administrator koji vodi računa o detaljima te shvaća svoju ulogu zaštitnički. Istraživač je tip vođe koji će brzo naći rješenja za svaki problem. Ne smetaju mu rizici te je orijentiran prema djelovanju više nego prema planiranju. Nismo svi rođeni za sve uloge i svi smo različiti, no određene vještine možemo usavršiti i dovesti u željeno stanje.

Integra znanja organizira otvoreni seminar kojem je cilj naučiti polaznike osnovnim elementima uspješnog vođenja. Bitno je naglasiti kako različiti stilovi vođenja utječu različito na motivaciju zaposlenika. Određeni stilovi grade povjerenje, kolegijalnost i zajedništvo. Potrebno je osvijestiti i važnost feedbacka kao povratne informacije o učinku. Na seminaru se može naučiti značaj konstruktivnog feedbacka, kako ga dati te kako zauzeti pozitivan pristup, onaj koji je usmjeren na rješenje. Na kraju seminara svatko će izaći s osobnim razvojnim planom. Kod svakog sudionika zauzima se individualan pristup jer se radi na konkretnim osobnim primjerima, tj. case studyjima.

Trenerica Elsy Vickov
Magistrirala je psihologiju na Sveučilištu u Beču. Certificirani je coach (Academy of Executive Coaching). Ima iskustvo više od 10 godina rada u području ljudskih resursa u velikim korporacijama (Hrvatski Telekom, T-Mobile, Večernji list grupa/Styria). Samostalnu karijeru usmjerava na HR usluge i savjetovanje za tvrtke. Zanimljivim pristupom provodi poslovne treninge iz područja soft skillsa. Kroz konkretne praktične primjere uz mnogo interaktivnog rada, polaznici kroz iskustveno učenje dolaze do spoznaja i novih znanja.

Kotizacija po danu radionice: 1.390,00 kn + PDV

Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.

Broj polaznika je ograničen: do 15

Cijena uključuje:

  • Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
  • Coffe break (2)
  • Ručak u obližnjem restoranu
  • Uvjerenje