Kako bi izgledao današnji svijet i kako bi se razvila avijacija da nije bilo Da Vincijevih izuma? Kako bi komunicirali da današnja tehnologija nije tako brzo narasla i zaživjela u obliku interneta? Sve su to izumi potaknuti nečijim kreativnim idejama, i svi su oni postali zato što je netko dobio zanimljivu ideju i odlučio ju ostvariti. Svi volimo slušati o velikim i zanimljivim ljudima poput Elona Muska ili Tesle zaboravljajući da i mi sami možemo biti dio vlastite kreativne struje. Kreativnost možemo definirati kao sposobnost gledanja na stvari u novom i neobičnom svjetlu, sposobnost viđenja i rješavanja problema na poseban i neobičan način.
Život je lakši uz spajalicu
Stvari koje uzimamo zdravo za gotovo danas čine dio naše svakidašnjice i teško bi zapravo bilo zamisliti život bez njih. To nam pokazuje jednostavan primjer spajalice koja se nekom može činiti kao nebitan i jednostavan izum, no to je jedna od onih stvari koje su u uporabi od svog postanka. Inovacija sama po sebi ne treba biti besprijekorna, ona može biti poboljšanje postojećeg predmeta ili sustava, kompanije, što može dovesti do napretka neslućenih razmjera. Tako je, primjerice, Finska odlučila primijeniti kod sebe principe rada svoje kompanije Nokije kako bi se izvukla iz krize, što je bilo vrlo uspješno i primjer je kreativnog razmišljanja i djelovanja izvan ustaljenih okvira.
Tko su kreativni ljudi?
Zanimljivo je kako se svako dijete rađa s kreativnim potencijalom, njegova okolina to potiče kroz njegov odgoj, ali isto tako ta osobina može biti potisnuta. Svi imamo potencijal za razvoj vlastite kreativnosti, no dio ljudi ga nikad nije osvijestio. Mnoge kompanije funkcioniraju na principu različitih odjela kojima se zaposlenici dijele na kreativne i nekreativne, što u startu nije dobro jer mnogi imaju dobre ideje za tvrtku ili projekt na kojem rade za koje ih se nikad ne pita ili ih nemaju priliku podijeliti. Stoga, nemojte razmišljati o sebi kao o kreativnima ili nekreativnima, ne treba postavljati granice vlastitim idejama.
Novi horizonti
Integra znanja organizira otvoreni seminar kojem je cilj na praktičan i usmjeren način otkriti što je inovativnost i koliko je ona važna u današnjem poslovanju. Otvaranje vlastitih horizonta u pitanju inovacijskih strategija iziskuje ispitivanje samih sebe ili svoje kompanije u smjeru koju strategiju trenutačno koristimo, a koja je ona koja nam treba da bismo postigli svoj maksimum. Kad govorimo o inovacijama, potrebno je naučiti koje su to njene vrste i tipovi te kako je moguće njima upravljati. Svaka kompanija bi trebala znati kako potaknuti inovacije i izgraditi inovacijsku kulturu. Svaki će polaznik na seminaru osvijestiti je li on prilagođivač ili inovator i što ga sprječava da vidi nove prilike, kako mu više niti jedna ne bi izmaknula.
Izađite iz kutije!
Ne smijemo zanemariti važnost mentalnih procesa. Često uz kreativno razmišljanje možemo lakše riješiti neki problem. Svi će sudionici kroz interaktivne vježbe i igre uvježbati na tzv. poznati način razmišljanja izvan kutije (out of the box thinking). Uz to, na praktičnim primjerima vidjet će se kako izgleda kvalitetan brainstorming i koji su sve njegovi ishodi. Cilj je da svaki sudionik nauči različite alate i tehnike za poticanje kreativnosti na individualnoj, a tako i na grupnoj razini.
Gordana Bauer, MPC Master Trainer
Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je s brojnim velikim organizacijama. Obrađuje širok raspon soft skills tema kao što su: pregovaračke vještine, komunikacijske vještine, uspješna motivacija, upravljanje stresom i konfliktima, leadership program, poslovna etika i poslovni bonton, prodajne vještine i sl. Uz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, polaznici prolaze kroz mnogo konkretnih poslovnih primjera kojima osvještavaju niz različitih situacija.
Kotizacija po danu radionice: 1.390,00 kn + PDV
Za 2 i više osoba odobravamo 10% popusta.
Cijena uključuje:
Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
Coffe break (2)
Ručak u obližnjem restoranu
Uvjerenje
Broj polaznika je ograničen: do 15
Na otvorene seminare zainteresirani se mogu prijaviti putem linka, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima prijave mogu pronaći na web-stranici.