Nije potrebno biti predsjednik Amerike ili baviti se diplomatskim zanimanjem kako bismo znali kolika je važnost naše svakodnevne komunikacije i koliko ju možemo nazvati našom trećom rukom kad je riječ o privatnom, a naročito poslovnom životu. Isto tako, poznato nam je da se komunikacija često uspoređuje sa santom leda koja viri iz mora, podrazumijevajući kako je njen najveći dio uklopljen u neverbalnu komunikaciju, onaj dio sante koji se nalazi u moru, i čini čak 80%, a često zanemarujemo njegovu važnost.
Neverbalna komunikacija
Mi čujemo i kad ne slušamo i vidimo kad ne čujemo, a neki put i osjetimo kad ne vidimo. Znate li što sve uključuje pojam neverbalne komunikacije? Kao ljudska bića imamo receptore koji brže primaju informacije od našeg svjesnog dijela uma i one kao takve utječu na našu percepciju. Tako ćemo prije primijetiti nečiju vanjsku pojavu, kako se osoba drži dok nam se predstavlja ili kako je odjevena. Također, pri upoznavanju, na nas će ostaviti dojam stisak ruke pri rukovanju i ton glasa kojim nam se netko obraća.
Komunikacija je i više od pola posla!
Nema smisla nabranje statistike koja bi pokazala koliko je uspješnije sklopljenih poslova u kojima je prisutna dobra komunikacija jer smo toga svi vrlo svjesni. No zanimljivo je kako ljudi češće zapamte negativne situacije ili primjere loše komunikacije. To su one situacije zbog kojih stvorimo lošu sliku o osobi, kompaniji, a naposljetku ne želimo ni produžiti našu poslovnu suradnju. No dobra je vijest da je naša komunikacija promjenjiva i da ju uvijek možemo brusiti do savršenstva. Što biste vi željeli poboljšati?
Feedback ili kritika?
Volite li riječ feedback i asocirate li ju često s riječju kritika? Prijateljski feedback nam šalje poruku da je feedback zlatan, da je velika pomoć i da ga kao takvog moramo prihvatiti. Vratimo se u poslovni svijet, gdje nam je vrlo važan. Sjetite se različitih kompanija i poruka koje šalju, njihovih brandova. Privlače li vas isključivo pozitivne poruke ili više težite realnima? Feedback treba znati podijeliti i primiti. Svakako nam pomaže u našem osobnom i nužan je u poslovnom razvoju. On je kao dobar lokalni stanovnik koji nas kao turista uputi: Hej, malo si skrenuo s puta, moraš se vratiti u onu drugu ulicu..., i na tome mu možemo biti jako zahvalni. Razmislite sad još jednom, biste li voljeli živjeti u svijetu bez povratnih informacija?
Integra znanja organizira otvoreni seminar kojem je cilj pronaći komunikacijske alate u našem okruženju te osvijestiti važnost odnosa kako unutar vlastite kompanije tako i izvan nje, s klijentima. Svaki polaznik naučit će prepoznati različite tipove sugovornika i naučiti komunicirati na afirmativan način. U tome je važna i timska komunikacija i naučiti dati kvalitetan feedback. Važnost tog pristupa je rad u grupama na konkretnim primjerima uz simulaciju situacije, što pokazuje koliko učimo kroz interakciju.
Gordana Bauer, MPC Master Trainer
Trenerica ima dugogodišnje iskustvo u provođenju treninga (više od 20 godina) i uspješno odrađenih nekoliko tisuća treninga. Radila je s brojnim velikim organizacijama. Obrađuje širok raspon soft skills tema kao što su: pregovaračke vještine, komunikacijske vještine, uspješna motivacija, upravljanje stresom i konfliktima, leadership program, poslovna etika i poslovni bonton, prodajne vještine i sl. Uz vrlo zanimljiv i interaktivan pristup, polaznici prolaze kroz mnogo konkretnih poslovnih primjera kojima osvještavaju niz različitih situacija.
Kotizacija: 1.390,00 kn + PDV ( za dvoje i više prijavljenih odobravamo popust od 10%)
Cijena uključuje:
- Skripta i materijali za kvalitetno provođenje radionice
- Coffee break (2)
- Ručak u obližnjem restoranu
- Uvjerenje o odslušanoj radionici.
Na otvorene seminare zainteresirani se mogu prijaviti putem linka, a sve dodatne informacije o programu, predavačima i uvjetima prijave mogu pronaći na web-stranici.