Donosimo analizu kategorije začina kroz prošlu godinu na temelju udjela po promocijama.
Ja u trgovini: Uzmi ovo, uzmi ono i nikako ne zaboravi tekuća pitanja. Ja u kuhinji: E, sad ovo malo ovako, pa malo onako i – voilà. Moja žena: Ovo je... kako da kažem... imamo li nekih začina gore na polici?
Začini. Raznih mirisa i okusa. Svaka svjetska kuhinja ima svoje posebne, divne začine, koji daju glavnom jelu onu završnu notu. Kroz nekoliko grafova želimo pokazati stanje promocija za 2017. godinu.
U prvom grafu su top-brandovi koji se bore za naša jela i nepca. Svatko prepoznaje svoj team. Kotanyi, Šafram i Vegeta vodeći su po svojim udjelima, a na kraju su Horeca Select i Tojeto.
Drugi graf prikazuje sezonalnost. Što se zbivalo? Zašto su oni bili jači od nas, pardon, od vas? Lipanj i studeni jedini iskaču u svojim udjelima po broju promocija s 10% i 18% udjela.
A svega toga nema bez naših omiljenih trgovačkih lanaca. Metro C&C vodeći je u oglašavanju svih kategorija začina – 26% udjela po broju promocija.
Koji je najbolji pokretač prodaje? Cijena, kvaliteta ili nešto drugo? Komunikacija mora biti jednostavna i čista. U ovom slučaju, 56% udjela po broju promocija zauzima tip promocije – slika+cijena.
Bilo ljeto ili zima, začinite svoja jela!
Pokrivenost letaka u BiH je lokalna, regionalna i nacionalna. Letci koje prate su različiti, npr.: vikend-akcije, tjedni, tematski (otvorenja, rođendani prodajnih mjesta, akcije oko blagdana itd.).
Nakon obrade i analize svi uneseni podaci prolaze kroz platformu Action Focus Online.
Čimbenici FOCUS metoda su broj promocija i GAV – bruto oglasna vrijednost, odnosno kvantiteta i kvaliteta oglašavanja.