DR OETKER STUDENI
KERMAN

Koji je najbolji pokretač prodaje?

InFocus - istraživanje srpanj 2018.: ANALIZA PRODAJE KATEGORIJE ZAČINI

inFocus

29.08.2018

Donosimo analizu kategorije začina kroz prošlu godinu na temelju udjela po promocijama. 

Donosimo analizu kategorije začina kroz prošlu godinu na temelju udjela po promocijama.

Ja u trgovini: Uzmi ovo, uzmi ono i nikako ne zaboravi tekuća pitanja. Ja u kuhinji: E, sad ovo malo ovako, pa malo onako i – voilà. Moja žena: Ovo je... kako da kažem... imamo li nekih začina gore na polici?

Začini. Raznih mirisa i okusa. Svaka svjetska kuhinja ima svoje posebne, divne začine, koji daju glavnom jelu onu završnu notu. Kroz nekoliko grafova želimo pokazati stanje promocija za 2017. godinu.

U prvom grafu su top-brandovi koji se bore za naša jela i nepca. Svatko prepoznaje svoj team. Kotanyi, Šafram i Vegeta vodeći su po svojim udjelima, a na kraju su Horeca Select i Tojeto.

Drugi graf prikazuje sezonalnost. Što se zbivalo? Zašto su oni bili jači od nas, pardon, od vas? Lipanj i studeni jedini iskaču u svojim udjelima po broju promocija s 10% i 18% udjela.

A svega toga nema bez naših omiljenih trgovačkih lanaca. Metro C&C vodeći je u oglašavanju svih kategorija začina – 26% udjela po broju promocija.

Koji je najbolji pokretač prodaje? Cijena, kvaliteta ili nešto drugo? Komunikacija mora biti jednostavna i čista. U ovom slučaju, 56% udjela po broju promocija zauzima tip promocije – slika+cijena.

Bilo ljeto ili zima, začinite svoja jela!

FOCUS ispitivanja tržišta jedna je od vodećih agencija u Europi koja se bavi ispitivanjem tržišta i savjetovanjem. Prate sve proizvode u svim kategorijama koji se, naravno, oglašavanju u letcima, katalozima i odabranim novinama.

Pokrivenost letaka u BiH je lokalna, regionalna i nacionalna. Letci koje prate su različiti, npr.: vikend-akcije, tjedni, tematski (otvorenja, rođendani prodajnih mjesta, akcije oko blagdana itd.).

Nakon obrade i analize svi uneseni podaci prolaze kroz platformu Action Focus Online.

Čimbenici FOCUS metoda su broj promocija i GAV – bruto oglasna vrijednost, odnosno kvantiteta i kvaliteta oglašavanja.